کد خبر: ۹۴۰۱۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۲۷ آبان ۱۳۹۱
اين قلعه‌نويي بود که در مقطعي باعث ابقاي فتح الله زاده شد و چه بسا اگر حمايت‌هاي او نبود حاجي هم امروز در استقلال نبود!

جام ورزشی؛ مصاحبه علي فتح الله زاده که گفته بود «با قلعه‌نويي راحتم اما حجازي به همه‌ چيز مشکوک بود» سروصداهاي زيادي کرد. مديرعامل استقلال قبل از سفر به اروپا گفت که منظورش اين نبوده و عليه حجازي حرفي نزده، اما به هر حال همه مي‌دانند که رابطه فتح الله زاده و حجازي مثل رابطه فتح الله زاده با قلعه‌نويي بالا و پايين بسياري داشت.


برخي مي‌گفتند فتح الله زاده تمام بازيکنان مورد نظر حجازي را گرفته اما مرحوم حجازي گله کرده و گفته فلاني و بهماني را مي‌خواستم که نتوانستند بگيرند. به هر حال فتح الله زاده بعد از چند سال رمزگشايي کرده و گفته حجازي به بعضي چيزها مشکوک بود. اين در حالي است که خيلي‌ها مي‌گويند رابطه فتح الله زاده و قلعه‌نويي هم در سال‌هاي گذشته خيلي تعريفي نداشته و طرفين چند بار به صورت مبسوط از خجالت يکديگر درآمده‌اند!


اما جريان مشکوک بودن ناصر حجازي چه بود؟ گويا مرحوم حجازي يک‌بار به دفتر فتح الله زاده مي‌رود و مي‌گويد من مطمئن هستم که 3 بازيکن استقلال از عمد کم‌کاري مي‌کنند و مي‌خواهند مرا برکنار کنند. شما (فتح الله زاده) حتما بايد آن‌ها را اخراج کنيد تا تيم به آرامش برسد! اين ماجرا مربوط به سال 76 است و گفته مي‌شود منظور حجازي به يک دروازه‌بان و 2 مدافع معروف بوده که مبلغ قرارداد اين 3 نفر در سال 86 حدود 800 ميليون تومان مي‌شده و به همين خاطر فتح الله زاده نمي‌توانسته آن‌ها را اخراج کند.


طبعا وقتي فتح الله زاده درخواست حجازي را عملي نمي‌کند، سرمربي وقت استقلال هم بدبين مي‌شود و احساس مي‌کند فتح الله زاده پشت او نيست بعد هم که آن اتفاقات رخ مي‌دهد و فيروز کريمي مي‌آيد تا ناصر حجازي که روي سکوها رفته بود! در نقش مدير فني ظاهر شود و همه را به ياد جمله معروف علي پروين بيندازد.


فتح الله زاده 2 سال پشت مظلومي ايستاد و از او تقريبا حمايت کرد و حالا هم از قلعه‌نويي حمايت مي‌کند با اين تفاوت که خيلي‌ها مي‌گويند اين قلعه‌نويي بود که در مقطعي باعث ابقاي فتح الله زاده شد و چه بسا اگر حمايت‌هاي او نبود حاجي هم امروز در استقلال نبود! در حالي که امثال حجازي و مظلومي چنين قدرتي را نداشتند و در واقع سرنوشت آن‌ها در دست فتح الله زاده و هيئت مديره بود اما قلعه‌نويي اصلا نگران برکناري و حتي يک اولتيماتوم ساده چه از طرف مديرعامل و چه از طرف هيئت مديره نيست و البته به قول فتح الله زاده به هيچ بازيکني هم مشکوک نمي‌شود چون به قول يکي از بازيکنان استقلال در تيم قلعه‌نويي هيچ‌کس جرات کم‌کاري ندارد چرا که در آن صورت با خود قلعه‌نويي طرف است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها