کد خبر: ۹۳۹۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۲۷ آبان ۱۳۹۱
بندرعباس - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با اشاره به مشکلات این تیم گفت: تیم ما با مشکلات زیادی مواجه است و حتی زمین برای تمرین کردن نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر اکبر میثاقیان شنبه شب پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل گهر دورود در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در این دیدار بازیکنان ما عالی بازی کردند و خوشبختانه برخلاف دو دیدار گذشته به گل رسیدیم و توانستیم بازی را ببریم.

وی ادامه داد: در این دیدار 9 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و با بازیکنان ذخیره خود بازی کردیم و تنها 4 بازیکن ذخیره در اختیار داشتیم اما خوشبختانه با تلاش بازیکنان گهر را شکست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: به علت محرومیت در این دیدار مجبور بودم از روی سکوها بازی را تماشا کنم که بسیار برایم سخت بود و به علت خوردن قرص های زیاد گیج بودم و نتوانستم بازی را به درستی ببینم.

میثاقیان در ادامه به برخی مشکلات تیم آلومینیوم اشاره کرد و بیان داشت: تیم ما با دیگر تیم های لیگ برتری فرق دارد و متاسفانه مشکلات زیادی دارد و حتی ما زمین چمن برای تمرین کردن نداریم و به سختی مجبوریم 40 کیلومتر از شهر خارج شده و در آنجا تمرین کنیم.

وی همچنین با اشاره به صحبت های خداداد افشاریان در برنامه 90عنوان کرد: آلومینیوم تیم بسیار مظلومی در لیگ است و تاکنون قضاوت اشتباه داوران به ضرر این تیم نیز بوده اما متاسفانه افشاریان اعلام کرده که باشگاه آلومینیوم با حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری ارتباط دارد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان تصریح کرد: من تا کنون تیم های زیادی را به لیگ برتر رسانده ام که در هیچ کدام آنها داوران نقشی نداشتند و حرفهای افشاریان نیز حرفهای درستی نبود و یک داور نباید این گونه در مورد یک تیم قضاوت کند و قطعا باشگاه آلومینیوم از افشاریان به علت این حرفها شکایت خواهد کرد.

به گزارش مهر تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر گهر به برتری رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها