کد خبر: ۹۳۸۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۷ آبان ۱۳۹۱
رئیس سابق کمیته فوتسال گفت: چه کسی گل‌های وحید شمسایی را شمرده که می‌گوید آقای گل جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، عباس ترابیان که پس از ناکامی ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال از این سمت استعفا کرد، به همراه صادق درودگر رئیس سابق کمیته فوتسال ظهر امروز در برنامه ورزشی شبکه خبر حضور یافت.

ترابیان درباره برنامه‌ریزی در مورد مسابقات و همچنین کارنامه خود گفت: من پرینت کاری خود را دارم، دلیلی ندارد که آمار دروغ به مردم بدهم. کسی این کار را می‌کند که دنبال منافع شخصی خود بوده و بخواهد ماندگار باشد. من اصراری در ماندن در این پست ندارم بنابراین دلیل هم ندارد که بخواهم دروغ بگویم.

وی ادامه داد:‌ آقای درودگر زیاد صحبت کرده و انتقادهایی مطرح کردند که ما هم لذت بردیم اما درباره برخی موارد باید توضیحاتی بدهند. من زمانی که در ریاست کمیته فوتسال حاضر شدم جوراندیرو با شکست روبرو شده بود و می‌توانستم عذر او را بخواهم اما پس از بررسی، متوجه شدم آدم کاربلدی است. اشاره هم نمی‌کنم چه کسی و چه زمانی او را آوردند اما از او استفاده فنی کردیم.

رئیس کمیته فوتسال با اشاره به حضور جوراندیرو در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: با تقاضای صانعی، جوراندیرو را به دبی بردیم حالا برخی دوستان از او خوششان نمی‌آید. این افراد هم در تیم ملی بودند و هم در گذشته بازیکن بودند و مرتبا می‌گویند او باعث ناکامی و عامل شومی برای فوتسال بود. ما که نمی‌توانیم به این شکل نگاه کنیم. جوراندیرو سرمربی تیم ملی امید بوده و توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. می‌خواهیم از او استفاده کنیم. برای خودم فرقی نمی‌کند جوراندیرو باشد یا نباشد اما وقتی کارش خوب است نمی‌توانیم او را کنار بگذاریم.

ترابیان در مورد انتقاد درودگر مبنی بر حذف باشگاه‌ها در ابتدای فصل عنوان کرد: شما ببینید اکثر بازیکنان تیم ملی بیش از این در دو باشگاه فعالیت داشتند و برخی ملی‌پوشان نیمکت نشین بودند. ما مشکلی با این باشگاه‌ها نداشتیم اما زمانی که نتوانستند قهرمانی آسیا را تکرار کنند و ناامید شده بودند صراحتا به خود من اعلام کردند که از فوتبال کنار می‌کشیم. حتی من دوبار به دفتر ریخته‌گران رفته بودم در حالی که از وظایفم نیست و خواهش کردم بازگردند. یک بار محمد طاهری به من گفت چنین کاری بکنم. اما آنها تقاضای من را قبول نکردند. آقای ریخته گران اعلام کرد تصمیم هیئت مدیره است. اما متاسفانه این موضوع خرج بنده شد و گفتند به خاطر اختلاف با من از لیگ کنار کشیدند.

وی با اشاره به اعتراض بازیکنان به مبالغ کاهش یافته در لیگ گفت: برخی بازیکنان 250 - 350 میلیون قرارداد داشتند اما بضاعت فوتسال ما این نیست. ما باید تمام باشگاه‌ها را در نظر بگیریم. هم اکنون بازیکنان پخش شده‌اند و لیگ یکدستی داریم.

در ادامه درودگر انتقادهایی را نسبت به پاداش بازیکنان و برخورد با آنها مطرح کرد که ترابیان در جواب گفت: آقای درودگر بهتر است خاطرات خوب و تلخ را یکجا به یاد بیاورید. شما دو سال اجازه فعالیت در ورزش را نداشتید.

درودگر در واکنش به این صحبت ترابیان گفت: این موضوع دروغ است.

پس از این، مجری برنامه اعلام کرد که وقت برنامه تمام شده و باید از بینندگان خداحافظی کنیم. ترابیان از این موضوع بسیار عصبانی شد و اعلام کرد که درودگر اتهاماتی به من زده است و من باید پاسخگوی این مسائل باشم.

در زمان آقای درودگر شرایط فدارسیون خوب بود و اسپانسر میلیاردی برای آنها پول می‌آورد و آنها هم می‌توانستند برای بازیکنان ماشین و چیزهای دیگر بگیرند اما هم اکنون شرایط اقتصادی جامعه چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد. ما با ارز آزاد به رقابت‌ها رفتیم.

پس از این واکنش ترابیان، مجری برنامه اعلام کرد که چند دقیقه‌ای وقت اضافه گرفته‌ایم تا صحبت‌های خود را مطرح کنید.

ترابیان در ادامه گفت: به دوستان آقای درودگر تبریک می‌گویم که هماهنگ کار می‌کنند. هر زمان که تلویزیون را می‌بینید تمام شبکه‌ها ایشان را نشان می‌دهد. مگر فوتسال کارشناس دیگری ندارد.

درودگر در واکنش به صحبت‌های ترابیان خاطرنشان کرد: آقای ترابیان شما با ارز مشکل داشتید می‌توانستید تراول با خود ببرید. در ضمن این افرادی که در تلویزیون صحبت می‌کنند آدم‌های کوچکی نیستند و در کوچه و خیابان حضور ندارند بلکه از بزرگان فوتسال هستند.

ترابیان پس از این صحبت درودگر گفت: چه کسی گل‌های شمسایی را شمرده است که می‌گویند آقای گل جهان است. در مورد شمس هم سایت فوتسال پلنت نظرسنجی کرده بود. حق سرمربی است که هر بازیکنی را انتخاب کند.

درودگر در واکنش به این سخنان عجیب ترابیان گفت:‌ ما برای فوتسال یک تشتک هم نیاوردیم. باید احترام این بزرگان را نگه داریم. بازیکن و مربی جزو افتخارات ما هستند و همواره باید به آنها احترام گذاشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها