کد خبر: ۹۳۴۴۶
زمان انتشار: ۲۳:۲۳     ۲۴ آبان ۱۳۹۱

به گزارش خبرگزاری فارس، آندرانیک تیموریان پس از شکست یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در پاسخ به این سؤال که آیا قصد عذرخواهی از مردم را ندارد، گفت: چرا نباید عذرخواهی کنیم؟ ما تمام تلاش خود را کردیم و می‌خواستیم ازبکستان را شکست دهیم که این مورد اتفاق نیفتاد چون بهترین روز ما نبود اما هیچ چیز تمام نشده و در گروه ما یک تیم 8 امتیازی و سه تیم 7 امتیازی حضور دارند.

وی در مورد اعتراضش به داور مسابقه پس از گل محمد نوری یادآور شد:‌ به داور مسابقه پس از این گل گفتم اگر خلعتبری نزدیک دروازه‌بان بود و جلوی دید وی را گرفته بود نظرش در مورد افساید اعلام شدن گل درست است.

تیموریان افزود: تک تک بازیکنان تلاش کردیم تا ازبکستان را شکست دهیم که این اتفاق نیفتاد. اما از مردم که در این هوای بارانی برای تشویق ما آمدند تشکر کرده و دست‌شان را می‌بوسم. ضمن اینکه معتقدم تک تک ملی‌پوشان باید پاسخگوی خبرنگاران باشند.

هافبک تیم ملی ایران گفت: امیدوارم در قطر این تیم را شکست دهیم تا شرایط به سود تیم ملی برگشته و به جام جهانی صعود کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا از خودش راضی هست یا خیر، گفت: کارهای که سرمربی خواسته بود را انجام دادم و برای خودم بازی نکردم.

تیموریان در ادامه در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسید قبل از انتقال به کشور قطر بازی‌های بهتری ارائه می‌داد، گفت: الان هم خوب هستم و مشکلی نیست. من امشب بد بازی نکردم و حتی معتقدم که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتم و به نظرم مربی هم همین اعتقاد را دارد.

وی در مورد اینکه چه اندازه شانس صعود به جام جهانی باقی مانده است، گفت: هنوز بازی رودرروی‌مان با قطر باقیمانده و در گروهی که در آن قرار داریم هیچ چیز تمام نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها