کد خبر: ۹۳۳۵۶
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۲۴ آبان ۱۳۹۱
فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: نیروهای این یگان آمادگی لازم را برای تامین نظم و امنیت بازی ایران و ازبکستان دارند.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه پلیس در خصوص اقدامات این یگان در دیدار امروز تیم های ایران و ازبکستان اظهار داشت: این یگان در کنار اقدامات انتظامی به منظور ایجاد نظم و امنیت ورزشگاه آزادی‏، اقدامات فرهنگی نیز در راستای تعامل هرچه بیشتر بین ماموران این یگان با قشر جوان کشور از جمله نصب بنرهایی با مضمون خوشامد گویی کرده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات، تهیه و توزیع بروشور با موضوع خدمات ارایه شده در ورزشگاه آزادی توسط ماموران یگان ویژه و انتظارات ما از تماشاچیان است.

سردار کرمی‏، وظایف ماموران یگان ویژه در ورزشگاه ها را تامین نظم و امنیت ورزشگاه به منظور ممانعت از هرگونه نزاع و مزاحمت برای افراد، راهنمایی تماشاچیان به محل استقرار‏، نگهداری از اموال، تامین امنیت خودروها و موتورسیکلت های تماشاچیان در پارکینگ ها‏‏، ارایه راهنمایی های لازم و هماهنگی برای استقرار خبرنگاران‏‏‌، برشمرد.

فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: از ساعتها قبل ماموران یگان ویژه در ورزشگاه آزادی مستقر شدند که با توجه به حضور پرشور تماشاگران نیروهای حاضر در ورزشگاه تقویت شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها