کد خبر: ۹۳۲۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۴ آبان ۱۳۹۱
لیگ برتر - مهاجم سابق استقلال همچنان دوست دارد به این تیم بازگردد و با پیراهن آبی از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ رضا عنایتی از حضور در کرمان راضی نیست و حالا که زمان زیادی به نیم فصل باقی نمانده است حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص جدایی او از مس شنیده می‌شود.
عنایتی در مورد وضعیت فعلی اش می گوید:«صحبت‌هایی را با مسئولان باشگاه انجام دادم و قرار است نیم فصل جلسه‌ای داشته باشیم. فعلا نمی‌توانم در مورد نیم فصل دوم صحبت کنم ولی به هر حال مشکلاتی وجود دارد که نمی‌دانم برطرف خواهد شد یا خیر. فعلا منتظرم این 3 بازی تمام شود و فکر می‌کنم باید تصمیمی گرفته شود که هم به نفع من باشد و هم به نفع مس کرمان. در نیم فصل وضعیت من به طور کامل مشخص می شود.»
او در مورد مشکلات مس کرمان ادامه می دهد:«من گفتم که می‌خواهم در تیمی بازی کنم که آرامش داشته باشم ولی در ابتدای فصل دیدید که چقدر حاشیه درست شد و بعد از آن تغییرات مدیریتی به وجود آمد. از طرفی برخی تماشاگران مشکلاتی را به وجود آوردند و همه مسائل دست به دست هم داد تا از شرایط راضی نباشم. چند پیشنهاد دارم ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و مذاکره جدی هم نداشتم.»
در حالی که خیلی ها اعتقاد دارند که عنایتی به زودی به استقلال بازخواهد گشت، خودش می گوید:«من بارها گفتم که دوست دارم به استقلال برگردم و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم. هواداران هم به من همیشه لطف دارند ولی واقعیت این است که هنوز صحبت جدی با استقلال نداشتم.» او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی قلعه نویی هنوز به تو اعتماد دارد می گوید:«امیدوارم این اعتماد را داشته باشد و فکر می‌کنم همین طور هم باشد. من هر جا باشم با تمام وجود بازی می‌کنم و در استقلال هم هیچ وقت کم نگذاشتم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها