کد خبر: ۹۳۲۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۴ آبان ۱۳۹۱
جادوگرفوتبال ایران که سال‌هاست شماره 8 تیم ملی را بر تن می‌کند در آستانه دیدار با ازبکستان دچار مصدومیت شد تا نتواند سایر ملی پوشان را در این نبرد حساس همراهی کند.
علی کریمی در این رابطه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای دیدار مقابل ازبکستان انگیزه زیادی داشتم ودر صورتی که با صلاحدید مربیان به میدان می‌رفتم خیلی چیزها را ثابت می‌کردم ولی افسوس که در بدترین زمان ممکن مصدوم شدم تا آرزوهایم نقش برآب شود.

وی ادامه داد: اهمیت دیدار با ازبکستان کمتر از اهمیت دیدار مقابل کره جنوبی نیست، سه امتیاز این دیدار از نان شب برای فوتبال ایران واجب‌تر است و در صورتی که بتوانیم این حریف را شکست دهیم  تقریبا 70 درصد راه صعود به جام جهانی هموار است، با این حال یقین دارم بازیکنان با هدف لیگ هر 3 امتیاز به میدان می‌روند و با حمایت هواداران ازبکستان را مثل کره با شکست مواجه خواهد کرد.

 کریمی در مورد درخواست سایر ملی پوشان از کی‌روش مبنی بر این که او با وجود مصدومیت روی نیمکت بنشیند خاطر نشان کرد: این لطف دوستانم در تیم ملی است اگر روی نیمکت هم بنشینم افتخار می‌کنم و به خود می‌بالم چرا که نیمکت نشینی در تیم ملی هم افتخار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها