کد خبر: ۹۳۱۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۲۴ آبان ۱۳۹۱
حریف ما تیمی است که سرعت زیادی دارد، همین سرعت زیاد می‌تواند کار دست ازبک‌ها بدهد چراکه سرعت زیاد در فوتبال دقت را کم می‌کند
بهمن فروتن
ok

سایت گل- تیم ملی مقابل ازبکستان بازی بسیار سختی خواهد داشت. این سختی بیش از حد معمول است چرا که تیم ایران با برد در این بازی صعودش به جام جهانی حتمی می‌شود. ما اگر در این شرایط ۱۰ امتیازی شویم با هر دو پایمان به برزیل می‌رویم. بازیکنان ما می‌دانند فشار زیادی را باید تحمل کنند چون حریف ما ازبکستانی است که می‌داند اگر ببازد از گردونه بازی‌ها خارج می‌شود.

ازبکستان در بازی رفت چند بازیکن اصلی‌اش را مقابل ایران نداشت و یک گل هم زد که داور به اشتباه مردود اعلام کرد؛ آن‌ها با توجه به اینکه تیم ما به لبنان باخته، گمان می‌کنند که می‌توانند ایران را در تهران شکست دهند و قطعا برای برد بازی می‌کنند. همین موضوع می‌تواند به تیم ایران کمک زیادی بکند به شرطی که هوشمندانه بازی کنیم. تیم ما باید روی ضدحملات برنامه‌ریزی کند و قطعا با این تاکتیک می‌تواند موفق از زمین بیرون بیاید.


حریف ما تیمی است که سرعت زیادی دارد، همین سرعت زیاد می‌تواند کار دست ازبک‌ها بدهد چراکه سرعت زیاد در فوتبال دقت را کم می‌کند، حال ما اگر بتوانیم حریف را کند‌تر کنیم شانس زیادی برای پیروزی خواهیم داشت.

تیم ما کی روش را هم مقابل ازبکستان روی نیمکت ندارد و تاثیر نبود او این است که او دیگر اخراج نمی‌شود. امیدوارم ایران بدون کی‌روش بتواند بازی را ببرد هرچند که بچه‌ها می‌دانند در این بازی باید پیروز شوند و کی‌روش از روی سکو‌ها هم می‌تواند تیم را هدایت کند. تیم ما کره جنوبی را برده و مطرح شده، حالا یک تیم مطرح هستیم و باید با برد ازبکستان خودمان را اثبات کنیم.

در پایان باید به این نکته اشاره کنم که تیم ایران مثل بازی با کره خطر حذف را حس نمی‌کند اما این دلیل نمی‌شود که بازی خوبی مقابل ازبکستان انجام ندهیم. باید بجنگیم تا ۳ امتیاز این مسابقه را هم بدست آوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها