کد خبر: ۹۳۱۲۰
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۲۳ آبان ۱۳۹۱
کتاب همراه ویژه مستمعین هیئات؛
 کتاب همراه محرم نامه در 136 صفحه تمام رنگی؛چاپ ودر حال توزیع است. این کتاب در ده بخش متناسب با ده شب محرم به اضافه ی قسمت ضمائم به همت گروه هنری روضه و حمایت جامعه ایمانی مشعر تولید شد .

به گفته مدیر گروه هنری روضه این کتاب با هدف تغذیه ی علمی – فرهنگی مخاطبین در هیئات گردآوری شده است و با همکاری جامعه ایمانی مشعر به بیش از 4000 نفر از مسئولین هیئات در سطح کشور توزیع خواهدگردید.

هرفصل کتاب با یک دودمه که مخاص همان شب محرم است آغاز می گردد. بخش بعدی علمدار روضه است که به سخنانی از امام خمینی (ره) یا امام خامنه ای (حفظه الله)اختصاص یافته است. از دیگر بخش هایی که در هر شب مشترک است می توان به عرفان روضه( شامل سخنرانی)؛ خطبه (خطبه های امام حسین)؛ اصحاب؛غزل؛پیرغلامان و یک صفحه تصویرمذهبی اشاره کرد. علاوه بر این می توان به بخش فتح خون که برش هایی از کتاب فتح خون سید شهیدان اهل قلم و سنگر که به ارتباطات معنوی شهدا با اهل البیت خاصتا سید وسالار شهیدان می پردازد، اشاره کرد.

16 صفحه پایانی نیز به ضمائم اختصاص یافته که شامل : مطلبی مفصل وکاربردی با عنوان(آداب حضور و بهره مندی از مجلس سید الشهدا)، احکام عزاداری، زیارت عاشورا، مسائل التربتیه(فضیلت و آثار تربت سید الشهدا)می باشد.شایان ذکر است "محرم نامه"ضمیمه شماره هفدهم ماهنامه روضه می باشد.

علاقمندان جهت تهیه این کتاب همراه می توانند با شماره تماس 06115531640 یا 09168996517 یا 09106003529 تماس حاصل نمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها