کد خبر: ۹۲۸۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۳ آبان ۱۳۹۱
سرهنگ سیف از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس سپاه استان سیستان و بلوچستان در 5 مرحله خبر داد.

سرهنگ نصرت‌الله سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری سلسله رزمایش‌های گردان‌های بیت‌المقدس، گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس سپاه استان سیستان و بلوچستان در 5 مرحله برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش با ماموریت دفاع از کوی و برزن، عملیات امداد و نجات و مردمیاری به صورت منطقه‌ای در 5 منطقه‌ سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

سیف‌ ادامه داد: داورانی از سپاه و سازمان بسیج مستضعفین برای نظارت بر این رزمایش حضور دارند.

معاون عملیات بسیج تاکید کرد: این رزمایش به مدت 10 روز از 24 آبان‌ماه آغاز می‌شود و بیش از 50 گردان بسیج در آن شرکت می‌کنند.

وی در خصوص هدف از برگزاری این رزمایش، اظهار داشت: این رزمایش برای حفظ، انسجام و ارتقاء توانایی رزم گردان‌های جدید التاسیس بیت‌المقدس برگزار می‌شود و بسیجیان آموزش‌هایشان در برابر تهدید‌های سخت، نیمه سخت و نرم را مورد آزمایش قرار می‌دهند.

سیف با بیان اینکه این رزمایش با حضور برادران اهل تسنن در کنار برادران شیعه اجرا می‌شود، گفت: بسیجیان برای مقابله با هر نوع تهدیدی که منطقه سیستان و بلوچستان را تهدید کند، سناریویی طراحی کرده‌اند و مطابق با آن سناریو آموزش دیده‌اند و مطابق با آن آموزش تجهیز شده‌اند و الان این آموزش‌ها را در رزمایش آزمایش می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها