کد خبر: ۹۲۸۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۲۲ آبان ۱۳۹۱
در نهايت با دخالت پليس و دستگيري و اخراج چند ايراني اين غائله به پايان رسيد. نكته قابل توجه هاج و واج ماندن هواداران ساير كشورها از اين بزن‌بزن كاملا ايراني بود
tractor fans
ok

سايت گل- تيم ملي فوتسال ايران در حالي در يك شب سياه از دور رقابت‌هاي جام جهاني ۲۰۱۲ تايلند با شكست مقابل كلمبيا حذف شد كه حواشي فراواني در اين دوره گريبانگير تيم ملي فوتسال بود.

يكي از اين حاشيه‌ها كه از روز اول رقابت‌ها وجود داشت، تشويق رنگي طرفداران تيم ملي فوتسال بود كه در كنار شعارهاي حمايتي از تيم ملي، بعضا ايراني‌هاي حاضر در سالن با آرام شدن فضاي مسابقه و يا پيش افتادن تيم ملي از حريف، دست به تشويق تيم‌هاي محبوب خود از جمله پرسپوليس، استقلال و به‌خصوص تراكتورسازي مي‌زدند.


در يكي از همين موارد و در جريان ديدار با پاناما كه كري عجيبي بين ايراني‌هاي مقيم بانكوك برقرار بود، جرو بحث لفظي و سپس درگيري فيزيكي شديدي بين دو گروه ايراني در سالن به دليل همين تشويق‌ها به وقوع مي‌پيوندد كه در نهايت با دخالت پليس و دستگيري و اخراج چند ايراني اين غائله به پايان مي‌رسد. نكته قابل توجه هاج و واج ماندن هواداران ساير كشورها از اين بزن‌بزن كاملا ايراني بود.

به گزارش گل به نقل از آفسایدنیوز، در نهايت نيز شب گذشته و قبل از ديدار تيم‌هاي ملي فوتسال ايران و كلمبيا از دور يك‌هشتم نهايي جام جهاني، عباس ترابيان مدير تيم ملي قبل از آغاز مسابقه با حضور در بين هواداران تيم ملي قبل از ورود به سالن براي تماشاي ديدار تيم ملي، نسبت به جمع‌آوري پرچم‌هاي رنگي به خصوص پرچم‌هاي تراكتورسازي كه تعداد بيشتري نسبت به تعداد پرچم‌هاي تيم ملي داشت، اقدام كرد تا اين كار موجبات دلخوري هواداران تراكتورسازي را فراهم و آنها هم به همين دليل از حضور در سالن ممانعت كنند. به اين ترتيب هواداران تراكتورسازي قبل از تيم ملي فوتسال از دور رقابت‌هاي جام جهاني حذف شدند.

نكته قابل توجه اينكه اين اخبار در حالي از منابع غيرخبري به رسانه‌هاي ايران رسيده است كه مدير روابط عمومي تيم ملي فوتسال نيز به همراه تيم ملي در اين رقابت‌ها حضور داشت و عجيب اين‌كه هيچ كدام از اين اخبار به ايران ارسال نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها