کد خبر: ۹۲۶۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۲ آبان ۱۳۹۱
مدیرمسئول روزنامه جوان گفت: پیگیری مقصرین و خیانت‌کنندگان فتنه 88 و شفاف‌سازی درباره آنها جزو رسالت‌های مطبوعات است و تخریب محسوب نمی‌شود.

حیدری مدیرمسئول روزنامه جوان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره ادعاهای اخیر خاتمی مبنی بر تخریب وی از سوی رسانه‌های اصولگرا اظهار داشت: از جمله وظایف مطبوعات که در قانون مطبوعات نیز به آن اشاره شده شفاف‌سازی و بصیرت افزایی مردم در راستای گفتمان انقلاب اسلامی است.

حیدری با بیان اینکه رسانه‌های اصولگرا وظیفه دارند برای ارتقای بصیرت مردم از مبانی انقلاب اسلامی دفاع کنند تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که حوادث 88 براندازانه بود و زیربنای فتنه را تشکیل می‌داد.

مدیرمسئول روزنامه جوان با اشاره به آسیب‌های ناشی از فتنه 88 به کشته شدن تعدادی از هموطنانمان، آسیب به وجه معنوی برخی ارکان نظام و ایجاد مشکلات امنیتی برای مردم پرداخت و افزود: تمام این مسائل محصول فتنه 88 است بر همین اساس پیگیری مقصرین و خیانت‌کنندگان فتنه 88 و شفاف‌سازی درباره آنها جزء رسالت مطبوعات بوده و تخریب محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: جریان اصلاحات که در سال 88 با حمایت از مسببین اصلی فتنه 88 قصد خیانت داشت اگر نیازمند ادامه حیات سیاسی است باید باتوبه به درگاه الهی و عذرخواهی از مردم این گذشته خود را پاک کند چراکه اتفاقات 88 باعث سلب اعتماد مردم از اصلاح‌طلبان شده است.

حیدری با تأکید بر اینکه خاتمی به عنوان یکی از لیدرهای اصلی جریان اصلاحات باید پاسخگوی اقدامات خود در سال 88 باشد یادآور شد: بر اساس اعترافات مسئول دفتر خود خاتمی، وی پیش از انتخابات 88 از پادشاه جنایتکار بحرین درخواست کمک مالی کرده است در حالیکه آنها حق کمک گرفتن و پناه بردن به دشمنان ملت را نداشتند.

این فعال رسانه‌ای اصولگرا طبق اعترافات خاتمی به دیدارهای وی با پادشاه عربستان و برخی از مقامات کشورهای غربی اشاره کرد و آن را نشانه خیانت اصلاح‌طلبان دانست و گفت: بنابراین شفاف‌سازی رسانه‌های اصولگرا در این‌باره تخریب نیست و خاتمی و جریان اصلاحات باید پاسخگوی اقدامات گذشته خود باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها