کد خبر: ۹۲۶۲۲
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۳ آبان ۱۳۹۱
سرخپوشان تهراني براي پر كردن خلاء موجود در هافبك مياني به دنبال جذب رضا حقيقي كاپيتان فجرسپاسي و اميد نظري ملي‌پوش دورگه ايراني هستند
omid nazari
ok

سايت گل- بلافاصله بعد از منتفي شدن حضور استفن آپيا در پرسپوليس مسئولان اين باشگاه باب مذاكره را با دو هافبك ديگر براي حضور در اين تيم باز كردند.

به گزارش سايت گل، سرخپوشان تهراني براي پر كردن خلاء موجود در هافبك مياني به دنبال جذب رضا حقيقي كاپيتان فجرسپاسي و اميد نظري ملي‌پوش دورگه ايراني هستند و مذاكرات براي جذب اين دو بازيكن را با جديت بيشتري دنبال مي‌كنند.

اميد نظري بازيكن دورگه ايراني- فيليپيني است كه در باشگاه‌هاي سوئد توپ مي‌زند و در بازي ايران مقابل تاجيكستان دومين بازي ملي خودش را هم در تركيب سفيدپوشان انجام داد. او با پرسپوليسي‌ها به توافق‌هايي دست پيدا كرده و احتمال زيادي دارد كه از نيم‌فصل دوم در تركيب اين تيم به ميدان مي‌رود.


رضا حقيقي هم از ابتداي فصل مورد توجه باشگاه پرسپوليس بود اما طرفين براي سرخپوش شدن او به توافق نرسيدند. با اين وجود بعيد نيست كه دو باشگاه پرسپوليس و فجرسپاسي در بازار نيم‌فصل روي انتقال اين بازيكن به توافق برسند و كاپيتان فجري‌ها براي محكم كردن كمربند پرسپوليس در خط مياني راهي تهران شود. اگرچه، بناي هر دو باشگاه تهراني و شيرازي فعلا بر تكذيب اين انتقال است و تا زمان نقل و انتقالات نيم‌فصل هيچ خبر رسمي و تاييدشده‌اي در اين زمينه منتشر نخواهد شد.

نظر شما در خصوص اين دو انتقال احتمالي چيست؟ آيا براي برطرف كردن نقاط ضعف پرسپوليس، نظري و حقيقي را گزينه‌هاي مناسبي مي‌دانيد؟ آيا صرف نظر كردن از آپيا و تلاش براي جذب اين دو بازيكن ايراني تصميم درستي بوده است؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها