کد خبر: ۹۲۴۹۹
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۲۲ آبان ۱۳۹۱
يك هفته نامه انگليسي به نقل از كارشناسان نظامي و اطلاعاتي غرب نوشت؛ به دليل ايمني بالاي تاسيسات هسته اي ايران، حمله هوايي متعارف از سوي ارتش اسرائيل با شكست روبرو خواهد شد.
هفته نامه انگليسي «ساندي تايمز» روز گذشته به نقل از مقامات و منابع آگاه اطلاعاتي و دفاعي، ضمن اشاره به اينكه تاسيسات هسته اي ايران از حملات هوايي غيراتمي و عادي رژيم صهيونيستي درامان است، مدعي شده كه تل آويو در قبال ايران تنها گزينه هاي زميني و هسته اي را پيش رو دارد.
براساس اين گزارش، پرسنل نظامي به اين نتيجه رسيده اند كه يك حمله هوايي غيراتمي عليه تاسيسات هسته اي ايران احتمالا با شكست روبرو خواهد شد و بنابراين، اين پرسنل مجبور شده اند تا تاكتيك هاي جنگي خود را در قبال ايران تغيير دهند.
هفته نامه «ساندي تايمز» به نقل از يك منبع ارشد دفاعي غرب نوشته است كه طرح هاي اسرائيل در طول سال هاي اخير همواره براساس پيشرفت ايران در حال تكامل بوده است.
براساس اين گزارش، كارشناسان دفاعي غربي دريافته اند كه عمق قرار گرفتن تاسيسات هسته اي «فردو» در ايران عميق تر از آن چيزي است كه پيشتر تخمين زده شده است و بنابراين، اين تاسيسات در مقابل حملات هوايي غيراتمي و عادي ايمن است.
اين هفته نامه انگليسي همچنين به نقل از كارشناسان دفاعي غربي نوشته است كه با توجه به پيشرفت فعاليت هاي غني سازي اورانيوم ايران، رژيم صهيونيستي مجبور است تا تاكتيك هاي خود را براي جلوگيري از نابودي 20درصد از هواپيماهاي خود در يك حمله هوايي غيراتمي و با سلاح هاي متعارف عليه ايران تغيير دهد.
به گزارش فارس، كارشناسان دفاعي اينطور مدعي شده اند كه رژيم صهيونيستي در قبال برنامه هسته اي ايران دو گزينه پيش رو دارد كه اين دو گزينه عبارتند از به كارگيري نيروهاي ويژه زميني و يا استفاده از موشك هاي بالستيك با كلاهك هاي هسته اي جنگي.
رژيم صهيونيستي در شرايطي نگران پيشرفت اهداف مسالمت آميز هسته اي ايران است كه خود تل آويو بر خلاف ايران، عضو پيمان منع گسترش تسليحات هسته اي موسوم به «ان پي تي» نيست و به بازرسان آژانس بين المللي انرژي اتمي نيز اجازه دسترسي به تاسيسات هسته اي خود را نمي دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها