کد خبر: ۹۲۲۱۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
اصفهان - خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: رئیس جمهور با توجه به اهمیت ساخت ورزشگاه نقش‌جهان، دستور پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای این پروژه ملی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی استاندار اصفهان صبح شنبه در جلسه بررسی روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان با اشاره به ۵۳ پروژه مهرماندگار که در استان اصفهان وجود دارد،‌ اظهار داشت: اهمیت پروژه نقش جهان بسیار بالاست و این پروژه به دغدغه اصلی رئیس جمهور در پروژه های عمرانی هم تبدیل شده است.

وی ادامه داد:‌ رئیس جمهور تاکنون چندین جلسه با استاندار اصفهان در مورد ورزشگاه نقش‌جهان برگزار و در این جلسات دستور پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای این ورزشگاه را صادر کرده است.

معاون عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: با این توجه ویژه رئیس جمهور می‌طلبد که در این پروژه از سوی شرکت توسعه و نگهداری و همچنین پیمانکار عزم جدی تری به وجود آید تا شاهد پیشرفت پروژه باشیم.

وی ادامه داد: در غیراین صورت با این روندی که اکنون وجود دارد نمی توان امیدواری به بهره برداری بود مگر آنکه تلاش و نگاه دیگری به وجود آید.

جمالی نژاد همچنین خواستار افزایش شیفت های کاری برای تکمیل سریعتر این ورزشگاه شد و اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر در یک شیفت کاری نیز فعالیت جدی شاهد نیستیم و تعداد شیفت‌های کاری برای ساخت این ورزشگاه باید بیشتر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها