کد خبر: ۹۲۲۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه باید از همه سرمایه‌های این باشگاه استفاده کرد گفت: ما می توانیم از تجربه مدیریت نظری جویباری استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در پایان تمرین عصر امروز شنبه استقلال به خبرنگاران گفت: شرایط خوبی داریم و با تمریناتی که انجام داده ایم برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی برابر فجرسپاسی آماده هستیم. روز یکشنبه هم این دیدار را برگزار می کنیم تا بازیکنان از شرایط مسابقه دور نشوند.

وی با ابراز رضایت از حل شدن بخشی از مشکلات تیم فوتبال استقلال گفت: با تلاش هایی که اعضای هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه داشتند خوشبختانه بخشی از مشکلات مالی بازیکنان حل شد و حالا می توانیم با آرامش بیشتری تمرینات مان را ادامه دهیم که باید از زحمت همه عزیزان تشکر کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مصدومیت جانوآریو و غیبت مجتبی جباری در تمرینات امروز گفت: جانوآریو ظاهرا در سفری که داشته تمرینات اختصاصی انجام داده که از ناحیه زانو دچار مشکل شده است. جباری هم که چند روزی است تمرینات ویژه ای را زیر نظر کادر پزشکی برگزار می کند از فردا به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد.

وی در مورد بازگشت علی نظری جویباری به کادر مدیریتی باشگاه استقلال نیز گفت: همانطور که فرهاد مجیدی به عنوان یک بازیکن سرمایه باشگاه محسوب می شود، آقای نظری جویباری هم در بخش مدیریتی سرمایه باشگاه هستند. وظیفه ماست که از همه سرمایه های باشگاه استفاده کنیم. همانطور که آقای امیری همه قبل از شروع فصل زحمات زیادی برای تیم کشیدند.

امیر قلعه نویی در ادامه صحبت هایش موفقیت تیم جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا را تبریک گفت و افزود: زمانی که در کمیته فنی فدراسیون بودم و آقای محمدی و دوستی نتایج خوبی نگرفته بودند بنده یکی از کسانی بودم که از آنها حمایت کردم و خوشحالم می بینم این دو بزرگوار در تیم هایشان نتیجه گرفته اند. امیدوارم تیم جوانان هم بتواند سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار روز چهارشنبه این تیم برابر ازبکستان گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و امیدوارم کادر فنی و بازیکنان تیم ملی با درک شرایط حساس این بازی کاری کنند که برابر ازبکستان به پیروزی برسند و راه صعود به جام جهانی را هموار کنند.

قلعه نویی با تاکید بر این نکته که ایجاد همدلی و اتحاد بین همه عوامل فوتبال می تواند به موفقیت تیم ملی کمک کند گفت: به اعتقاد من مردم یار اول تیم ملی هستند و حضور تماشاگران در ورزشگاه می تواند به بازیکنان کمک کند که نمایش بهتری برابر ازبکستان داشته باشند. امیدوارم رسانه ها، پیشکسوتان و همه اهالی فوتبال کمک کنند تا تیم ملی برابر ازبکستان به پیروزی برسد چرا که حضور در جام جهانی یک افتخار برای همه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها