کد خبر: ۹۲۲۰۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
عملکرد من هم در تیم استقلال مشخص است و با گذشت 15 هفته از لیگ خوشبختانه ما مصدوم دچار پارگی یا کشیدگی رباط نداشتیم و اگر هم بازیکنی مصدوم شده در اردو یا بازی‌های تیم ملی بوده است!
Mojtaba Jabbari
ok

سايت گل- طي روزهاي اخير برخي از رسانه‌ها از قول مجتبی جباری هافبک مصدوم تیم استقلال صحبت‌هايي را منتشر كردند مبني بر اين‌كه او حاضر نيست تمرینات بدنسازی‌اش را با امیر حاج‌قاسم مربی بدنساز استقلال انجام دهد و ترجيح مي‌دهد تمریناتش را زیر نظر محمدرضا مولایی مربی سابق بدنسازی آبی‌پوشان و مربی فعلی راه‌آهن دنبال كند.

اين ماجرا باعث دردسرهايي شد و این دو مربی را روبه‌روی هم قرار داد! ماجرا از جایی آغاز شد كه حرف‌هاي منتسب به جباری باعث عصبانيت حاج‌قاسم شد و او در گفتگو با یکی از روزنامه‌های ورزشی گفت: «وقتی بازیکنی چند سال با یک مربی بدنساز کار می‌کند حتما یک جای کار مربی ایراد دارد که بازیکن دچار مصدومیت‌های پیاپی می‌شود!» این اظهارنظر مربی بدن‌ساز استقلال به با واکنش تند مولایی مواجه شد و او در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها با زیر سوال بردن سوابق کاری حاج‌قاسم به طعنه گفت: «رزومه بدن‌ساز تیم استقلال را پیدا کنید که تا به حال کجا کار کرده است؟!»


امیر حاج‌قاسم که از دوستان نزدیک امیر قلعه‌نویی است در واکنش به صحبت‌های مولایی به سوابقش اشاره می‌کند و به سایت گل می‌گوید: «رزومه کاری و سوابق من مشخص است. بنده استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت‌بدنی هستم. در کارنامه من 9 سال شاگردی پرویز کماسی که جزو بهترین مربیان بدن‌ساز ایران است دیده می‌شود. نمی‌دانم چرا صحبت‌های من به آقای مولایی برخورده است! من هنوز هم می‌گویم اگر یک ورزشکار چندین سال با یک بدن‌ساز کار کرده و به‌طور مداوم مصدوم شود حتما یک جای کار آن مربی ایراد دارد. عملکرد من هم در تیم استقلال مشخص است و با گذشت 15 هفته از لیگ خوشبختانه ما مصدوم دچار پارگی یا کشیدگی رباط نداشتیم و اگر هم بازیکنی مصدوم شده در اردو یا بازی‌های تیم ملی بوده است!»

حاج‌قاسم درباره وضعیت مجتبی جباری هم می‌گوید: «جباری با من صحبتی نکرده است و من هم با او تماسی نداشتم. در باشگاه استقلال یک پروسه‌ای برای بازیکنان مصدوم وجود دارد که در آخرین مرحله آن من باید انجام وظیفه کنم. ابتدا بازیکن مصدوم در اختیار کادر پزشکی قرار می‌گیرد و پس از درمان دکتر نوروزی و همکارانش او را در اختیار کادر فنی قرار می‌دهند و سپس آقای قلعه‌نویی بازیکن مصدوم را به من می‌سپارد تا برنامه تمرینی تهیه کنیم. تا این لحظه هنوز آقای نوروزی و قلعه‌نویی در مورد مجتبی جباری با من صحبتی نکرده‌اند و برای من هم ملاک خواسته آقای قلعه‌نویی است که من زیر نظرش کار می‌کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها