کد خبر: ۹۲۱۶
زمان انتشار: ۱۶:۱۱     ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
آمریکا و سایر کشورهای غربی که همواره از اعتقادات و ایمان راستین مسلمانان بویژه شیعیان دچار خسارتهای زیادی گردیده اند و آنرا سدی محکم در مقابل زیادی خواهی و استعمار خویش بر می شمارند، تلاشهای زیادی را در این چند سال گذشته برای ترویج همجنس بازی در کشورهای شیعه نشین آغاز کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، یک مسئول امنیتی بحرینی از بازداشت 120 همجنسباز در شهر "الحد" که در مراسم ازدواج دو همجنسباز شرکت کرده بودند خبر داد.

 خبرگزاری "فرانس پرس" خبر داد: اغلب بازداشت شده گان از کشورهای عربی خلیج فارس می باشند که در حال انجام مراسم ازدواج دو همجنسباز بوده اند.
بنابر گزارشها این اشخاص (همجنسبازها) به مسئولین باشگاه و سالن برگزاری مراسمشان گفته اند که می خواهند  در آنجا جشن تولد بگیرند.

 یکی از مسئولان امنیتی پلیس بحرین بیان کرد: آنها را به دادستانی کل می فرستیم تا آنجا تکلیفشان مشخص شود.

گفتنی است بعد از فسادهای اخلاقی مکرر جوامع غربی، و از هم پاشیده شدن کانون های خانواده و معضلات فراوان در غرب، اخیرا کشورهای استکباری تلاش زیادی برای صدور و ترویج انحرافات زندگی خود به جوامع اسلامی بویژه کشورهای شیعه نشین می نمایند.

به گزارش خبرنگار بی باک از بغداد، چند سالی است که با حمایت آمریکاییها و سایر کشورهای غربی، همجنس بازان در بغداد برای خود کلوپ های شبانه ای را به صورت علنی برگزار می کنند و حتی بصورت علنی تبلیغات می نمایند که البته با اقتدار و مخالفت برخی گروههای شیعی بساطتشان تا حد زیادی جمع شده است.

در پایان لازم بذکر است که ‌شیرین عبادي یکی از بهترین خوش خدمتان غربیها در بازی حقوق بشر نیز چندی پیش در نشستي عمومي در سالن آمفي تئاتر لاسپتزيا در ایتالیا تصريح كرده بود:‌ همجنس بازي جرم نيست! اين در حالي است كه در ايران همجنس بازان به مجازات اعدام محكوم مي شوند.

وي در ادامه همجنس بازان را افرادي بي گناه خواند(!) و خطاب به دولت ايتاليا گفت:‌به من كمك كنيد تا آنها را نجات دهم.

عبادی همچنین در اين مراسم بار ديگر خواستار آزادي فوري و بي قيد و شرط وي در ايران شد و شهردار اين شهر قول حمايت از وي را در اين راه داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها