کد خبر: ۹۱۹۰۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۱۹ آبان ۱۳۹۱
همایش ملی تبیین طرح مناسک صبح امروز جمعه با حضور برخی از چهره‌های شاخص اصلاح طلب سراسر کشور برگزار شد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، همایش ملی تبیین طرح مناسک صبح امروز با حضور تعدادی از چهره‌های اصلاح‌طلب سراسر کشور با آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد.
 
* این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود که در ذیل از نظرتان می‌گذرد:‌
 
* مصطفی کواکبیان، رسول منتجب‌نیا، محمدجواد حق‌شناس، محجوب، قدرت‌الله علیخانی، مجید محتشمی‌نیا و برخی از دیگر از چهره‌های اصلاح طلب در این مراسم حضور داشتند.
 
* هنگام سخنرانی رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی، مطهری‌نژاد عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری که مجری برنامه نیز بود گفت: «وقت دبیرکل غایب به قائم مقام رسید.»
 
* قدرت‌الله علیخانی در این مراسم گفت: که خاتمی بیاید رأی بالایی خواهد داشت که محجوب خطاب به وی گفت از هم اکنون نباید وارد بحث مصادیق شد.
 
* مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردمسالاری نیز در حین سخنرانی خود از عنوان فتنه‌گر خطاب به اصلاح طلب بسیار عصبانی شد و گفت که اصلاح طلبان فتنه‌گر نیستند.
 
* یکی از مهمترین موضوعاتی که این همایش به آن تأکید داشت نظام و روابط بین‌المللی بود به طوری که محمدجواد حق‌شناس و محتشمی‌پور سخنان خود را بیشتر در مورد این موضوع متمرکز کرده بودند.
 
* وحدت و اجماع موضوع مورد تأکید شرکت کنندگان در این همایش به ویژه رسول منتجب نیا بود که هم در سخنرانی و جمع خبرنگاران بر این موضوع تأکید کرد اما شاید کسانی همچون خاتمی یا عبدالله نوری همچنان بر تک روی گذشته مداومت دارند.
 
* علیرغم اینکه کواکبیان از دادن لقب فتنه‌گر به اصلاح طلبان بسیار خشمگین شده بود اما پس از نام بردن از میرحسین موسوی برخی از شرکت‌کنندگان برای قطع موضوع صحبت اقدام به دست زدن کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها