کد خبر: ۹۱۸۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۸ آبان ۱۳۹۱
مسی در حالی که با سری پایین به سوی مرکز زمین می دوید تا بازی سریعتر شروع شود انگشت شست خود را در دهان گذاشت تا اینچنین تولد فرزندش را در زمین فوتبال اعلام کند.

جام ورزشی؛ لیونل مسی در دیدار با سلتیک نمایش به مراتب بهتری نسبت به دیدار ابتدای هفته تیمش در لایگا مقابل سلتاویگو انجام داد و در همان فرم همیشگی قرار داشت اما بدشانس بود که بیشتر از یک گل نزد.تقریبا تمام ضربات مسی به سوی دروازه سلتیک توسط دروازه بان فوق العاده حریف فوستر دفع شد و یک بار هم تیر دروازه مانع از گلزنی لئوی پدر شد.


بالاخره در دقیقه 91 مسی توانست روی یک ریباند درحالی که فوستر به زمین افتاده بود دروازه او را باز کند و اولین گلش بعد از تولد تیاگو پسرش را جشن بگیرد اما در حالی که دو سه دقیقه تا پایان مسابقه نمانده بود و بارسا فرصتی برای جبران نداشت مسی هم شادی گل ویژه ای ارئه نکرد.


البته او در حالی که با سری پایین به سوی مرکز زمین می دوید تا بازی سریعتر شروع شود انگشت شست خود را در دهان گذاشت تا اینچنین تولد فرزندش را در زمین فوتبال اعلام کند.


البته قطعا اگر مسی در شرایط بهتری به گل می رسید شادی واقعی تر و خاص تری انجام می داد اما او با حالتی خجالتی شاید به خاط اینکه فوستر تمام ضرباتش را دفع کرده یا شکست تیمش که در هر شرایطی عجیب به نظر می رسد فرصت شادی گل خاصش را پیدا نکرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها