کد خبر: ۹۱۷۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۸ آبان ۱۳۹۱
ازبکها در بازی رفت خیلی خوب بازی کردند چون میزبان بودند. ما در ورزشگاه آزادی برد می خواهیم و می توانیم این تیم را ببریم. شکست ازبکستان صعود ایران را تا80 درصد قطعی می کند.

سایت گل-پژمان نوری بازیکن ملی پوش ملوان انزلی در دیدار دوستانه تیم ملی با تاجیکستان در دقیقه 64 به جای یعقوب کریمی بازیکن دو گله تیم ملی به میدان رفت. تاجیکستان حریف قدرتمندی نبود و به عقیده بسیاری نتوانست محک خوبی برای تیم ملی پیش از بازی با ازبکستان باشد.

نوری درباره بازی با تاجیکستان به سایت گل  می گوید: بازی با تیمی مثل تاجیکستان قطعا بی هدف نبوده. کی روش قطعا روی برنامه کار می کند و هیچ کاری را بی هدف انجام نمی دهد. به نظر من، بازی با تاجیکستان خیلی خوب بود و یک تمرین جدی برای بازی حساس ما با ازبکستان بود. شاید برخی ها به خاطر شش گل خوردن تاجیکستان بگویند تیم خوبی نبوده و کیفیت لازم را نداشت اما این ما بودیم که خوب بازی کردیم و نگذاشتیم حریف کاری کند.

نوری در پاسخ به این سوال که تیم ملی ازبکستان را شکست  می دهد؟ می گوید: ازبکستان تیم خوبی است و شاید از کره هم قوی تر باشد اما حریف ازبک را بزرگ کرد. افتخارات و اسم ایران در آسیا بزرگتر از ازبکستان است. ازبکها در بازی رفت خیلی خوب بازی کردند چون میزبان بودند.  ما در ورزشگاه آزادی  برد می خواهیم و می توانیم این تیم را ببریم. شکست ازبکستان صعود ایران را تا80 درصد قطعی می کند.

کاپیتان ملی پوش ملوان درباره درباره اختلاف کی روش و ژوزه که به معضل فوتبال ایران تبدیل شده هم می گوید: امیدوارم اختلاف آنها حل شود چون به فوتبال ایران ضربه می زند. کی روش و ژوزه هر دو از مربیان خوبی هستند که به ایران آمده اند و می توانند تجربیات و دانش خود را در اختیار فوتبال ما قرار دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها