کد خبر: ۹۱۵۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ندای انقلاب، رادیو زمانه رسانه سرویس جاسوسی هلند در مقاله ای ضمن تجلیل از گسترش فرهنگ بی بند و باری در کشور از آن به عنوان مصداق آزادی فردی یاد کرد.

نویسنده این مقاله با اذعان به اثرات غیر اخلاقی برنامه های ماهواره ای و سایت های مبتذل، از آن به عنوان ابزاری در جهت اثرگذاری بر فرهنگ جنسی مردم ایران یاد کرده و از دستاوردهای آن در سطح کلان شهرها ابراز رضایت کرده است.

وی در این زمینه می نویسد: چندسال اخیر، با رشد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، زنان و مردان در ایران نگاهی تازه به زندگی جنسی خود پیدا کرده‌اند. شبکه‌های ماهواره‌ای، رسانه‌های اینترنتی، کتاب‌های مختلف و ... در تحول نگاه انسان‌ امروز به مسئله جنسی نقشی انکارنشدنی دارند، اما این تغییر بیشتر در شهرهای بزرگ اتفاق افتاده است و در شهرهای مختلف چندان ملموس نیست!

این اظهارات در شرائطی مطرح می شود که از سالیان گذشته شاهد هجمه رسانه های بیگانه به اقدامات ارشادی نهادهای اجتماعی نظیر ناجا و بسیج در جهت مبارزه با گسترش ماهواره ها هستیم. موضوعی که به بهانه تهدید حقوق بشر و آزادی های فردی به چالش کشیده شده است.

در بخش دیگری از این مقاله آورده شده : یکی از مسائلی که در طول تاریخ باعث آزار و اذیت زنان شده است، مسئله نجابت است!

نویسنده این مقاله با هدف ترویج بی بند و باری در جامعه به انتقاد از فرهنگ حیا و شرم پرداخته و می افزاید: در فضای مردسالارانه که تجربه رابطه جنسی خارج از چهارچوب ازدواج، حق هیچ زنی نیست، داشتن یا نداشتن نجابت اهمیتی بسیار دارد.

این در حالیست که امیر مومنان بى ‏شرمى را سر آغاز بدى و شرّ دانسته و حيا و شرم را با عفت و پرهيزكارى همراه خوانده است (غررالحکم ، باب حیا).
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها