کد خبر: ۹۱۴۹
زمان انتشار: ۱۸:۲۲     ۲۱ بهمن ۱۳۸۹
به گزارش جهان در ايام دهه فجر تشديد فعاليت هاي برخي از مسئولان اين استان ابعاد تازه اي پيدا نموده است كه در جديدترين اين تحركات صرف بودجه هاي هنگفتي از بيت المال براي نصب بنر و تابلوهاي عظيم تبليغاتي از چهره ي استاندار فارس كه موجب نارضايتي مردم مومن و ولايتمدار استان فارس شده است.

اين تابلوهاي تبليغاتي كه در جاي جاي استان قابل مشاهده بوده در زماني اتفاق مي افتد كه دولت خدمتگذار دهم، تمام توان خود را براي مقابله با هدر رفت بيت المال به كار گرفته است.

گفتنی است استاندار جوان فارس که اخیرا با حمایت آقای میم به حلقه اول جریان انحرافی اصولگرایان وارد شده و مورد حمایت نمایندگان اصلاح طلب فارس(۲ نماینده شیراز و ۲ نماینده شهرستان های استان فارس)می باشد.

شایان ذکر است عملکرد ضعیف استاندار فارس کار را به جایی رساند که آیت الله جنتی در خطبه نماز جمعه تهران از وی انتقاد کرد.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۲۳:۲۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
بدتر از این خودشیفتگی در شهرستان خوی میباشد که نماینده مربوطه آنقدر خودش را گم کرده که از هر وسیله جهت خودتعریفی استفاده میکند از چنان بنر های بزرگ تبلیغی استفاده میکند که حتی در طول انتخابات های فعلی وقبلی هم چنین نکرده اند دیگر نمیداند مردم آنقدرها هم که اوفکر میکند نیستند یک دفعه مردم را گول زده بس است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
کجایش را دیده اید؟ فرماندار دوران اصلاحات را به عنوان سرپرست معاونت فرمانداری شیراز انتخاب نموده است . نمیدانیم او اصلاح طلب شده یا معاون فرماندار شیراز اصولگرا شده است . فقط میدانیم که افراطیون مشارکتی خیلی از او حمایت میکنند و دایه دلسوزتر از مادر شده اند .هرچند که امام فرمودند هر موقع دشمن از شما تعریف کرد بدان که جایی از کار می لنگد پس به هوش باش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها