کد خبر: ۹۱۴۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم پیکان گفت: تا زمانی که هیئت‌مدیره مرا اخراج نکند از پیکان نمی‌روم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی سرمربی تیم پیکان درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس و اینکه این تیم پیش از این هم 4-5 گل خورده بود و چرا این‌بار وی استعفا کرد، اظهار داشت: ما شکست‌های پرگل قبل از پرسپولیس هم داشته‌ایم. نمی‌شود گفت اتفاقی بود. تیمی که 4 بازی 20 گل می‌خورد اتفاق نیست و مطمئنا باید آسیب شناسی شود. من هم آدم منفی بافی نیستم که بخواهم ذهنم را در خصوص بازیکن خراب کنم.

وی ادامه داد: در روز بازی اتفاقاتی افتاد که هر بیننده‌ای را آزار می‌داد. تیم‌مان تیم نبود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بخوریم. اما اختلاف پیکان با پرسپولیس 6 گل نبود. آن هم پرسپولیسی که بیمار بود و نمی‌توانست به ما 6 گل بزند. من هم وظیفه خود دانستم استعفا دهم و دست مدیر عامل را باز بگذارم تا شاید بخواهند انتخاب دیگری داشته باشند و به آنهایی که هر روز انتظار داشتند تا اخراج شوم، بگویم من خودم می‌روم.

ویسی در پاسخ به این سؤال که چه کسانی به شما می‌گویند بروید و آیا این افراد مربی، خبرنگار و یا بازیکن هستند، تصریح کرد: مربیانی هستند که به من اعتماد به نفس می‌دهند. درباره من خوب صحبت می‌کنند و لذت می‌برم و همین مسئولیت من را چند برابر می‌کند. خبرنگاران از هفته اول در کنفرانس خبری از من می‌پرسیدند آیا در این هفته اخراج می‌شوید یا نه، ما یک استراتژی تهیه کردیم تا در 5 بازی اول 8 امتیاز بگیریم که 7 امتیاز گرفتیم. 5 بازی دوم 6 امتیاز گرفتیم و 5 بازی سوم با 3 مسابقه دو امتیاز گرفتیم که هنوز 6 امتیاز مانده است. از برنامه‌ای که تعریف کردیم 3 امتیاز عقب هستیم اما خبرنگاران دوست داشتند من بروم. من هم اعلام کردم می روم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سؤال که آیا این اقدام حرفه‌ای است، عنوان کرد: اصلا حرفه‌ای نیست. هنگامی که دوستی، قلعه‌نویی، رویانیان، جلالی و فروتن با من تماس گرفتند و خواستند بمانم و کارم را محکم انجام دهم، فهمیدم جایگاه من کجاست. دیگر نمی‌روم تا هیئت مدیره من را اخراج کند. آنها به من گفتند فقط تیم در لیگ برتر بماند اما من به دنبال آسیایی کردن پیکان هستم و به کارم ایمان دارم. از بین تیم‌هایی که انتقالی بودند فقط صبا آسیایی شد. تیم‌هایی که از لیگ یک به برتر رفتند همه برگشتند. مطمئن باشید پیکان برنمی‌گردد و جایگاه خوبی خواهد داشت.

ویسی درباره اینکه قبلا گفته بود پیش از بازی با پرسپولیس با بازیکنان‌مان صحبت کرده بودند، این افراد چه کسانی بودند، گفت: قبل از بازی پرسپولیس نبود. بازی با پرسپولیس یک بازی پاک، جوانمردانه و شرافتمندانه بود. به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. کار خدا بود که ژوزه پیر در ایران بماند. در هفته‌های گذشته به بازیکنانمان زنگ زدند و پیشنهاد دادند که آنها را به تیمی که ما با آنها بازی داشتیم، انتقال دهند. کار ناجوانمردانه‌ای بود که هیئت مدیره باشگاه پیگیر این موضوع است. هفته اول با صبا بازی داشتیم. من با 8 بازیکن آنها صحبت کردم و گفتم می‌خواهم بهترین بازی‌تان را مقابل من انجام دهید و نشان دهید لیاقت آسیایی شدن را داشتید. مقابل ما خوب بازی کردند. 4 گل زدند و باید 5 گل دیگر هم می‌زدند.

وی افزود: این مربی که با بازیکنان من صحبت کرده است در لیگ شاغل است. قبل از بازی، بازیکنان ما را هوایی کردند. من هم 3 بازیکن برای نیم فصل دوم می‌خواهم اما با توجه به اینکه با آنها بازی دادیم صحبتی نمی‌کنم.

سرمربی پیکان درباره اخراج سه بازیکن تیمش گفت: آنها به درد ما نمی‌خوردند. از نظر اخلاقی آنچه را که باید انجام می‌دادند، ندادند. از نظر تاکتیکی و تکنیکی هم با تیم ما هماهنگ نبودند.

ویسی در پاسخ به این سؤال که آیا این سه بازیکن ورزشکارانی نبودند که با آنها صحبت شده بود از تیم‌شان جدا شوند،‌ گفت: نه. آنها هنوز در تیم ما هستند. این بازیکنان که کاری نکردند. تمرکزشان به هم ریخت و از نظر روحی و روانی دچار مشکل شدند.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته بودید باید اتفاقات عجیبی بیفتد تا من بازگردم و این اتفاقات عجیب چه بود، اظهار داشت: وقتی دیدم مربیانی که تجربه بیشتری دارند از من خواستند بازگردم، مدیریت باشگاه و بازیکنان تیم از من خواستند برگردم و رسانه‌ها مطالب خوبی درباره من نوشتند راغب شدم برگردم و این بار دیگر نمی‌روم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها