کد خبر: ۹۱۳۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۷ آبان ۱۳۹۱

ملی پوشان فوتسال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی تایلند به مصاف پاناما خواهند رفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران پس از انجام دو بازی برابر اسپانیا و مراکش، از ساعت 15:30 فردا(پنج شنبه) در ورزشگاه هومارک بانکوک به مصاف پاناما می‌رود.
 
شاگردان علی صانعی در دو بازی قبل عملکرد کاملا متفاوتی داشتند و در بازی نخست اسپانیایی را متوقف کردند که ایران را تحت فشار قرار داده بود و از همین رو گرفتن یک امتیاز از ماتادورها دلچسب به حساب آمد. این در حالی است که بازی بعدی ایران برابر مراکش چنگی به دل نزد و فوتسالیست‌های ایران با وجود کسب موقعیت‌های فراوان، عملکرد خوبی در به ثمر رساندن گل نداشتند و با اختلاف تنها یک گل به پیروزی رسیدند.
 
این عملکرد متفاوت می تواند ناشی از سیاستی باشد که کادر فنی برای راحت‌تر شدن مسیر صعود تیم تا مراحل بالاتر در نظر دارد.
 
با این حال بازی با پاناما شرایط کاملا متفاوتی نسبت به دو دیدار پیشین تیم ملی خواهد داشت چرا که حریف ایران با کسب یک پیروزی به صعود از گروه به عنوان تیم دوم امیدوار است و در صورت پیروزی برابر ایران می‌تواند در جمع 16 تیم برتر قرار گیرد. پاناما در بازی اولش با نتیجه هشت بر سه از سد مراکش گذشته و با همین نتیجه هم از اسپانیا شکست خورده است و در حال حاضر پس از اسپانیا و ایران در رده سوم گروه B قرار دارد. هدایت این تیم را آگوستین کاموزانو بر عهده دارد و کلیدی ترین بازیکنانش نیز، میگل لاسو و کارلوس پرز هستند.
 
با این حال ملی پوشان فوتسال ایران هم برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات نیاز به تنها یک امتیاز از بازی پاناما دارند و چنانچه تفاضل گل ایران در مقایسه با اسپانیا کمتر باشد، به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی گام خواهد گذاشت. صعود به عنوان تیم دوم نیز با توجه به پیش بینی‌های کارشناسان کار راحتی برای ایران جهت صعود به نیمه نهایی را رقم خواهد زد.
 
تیم ملی فوتسال ایران در بازی نیز به احتمال فراوان مسعود دانشور را در اختیار نخواهد داشت و این بازیکن به دلیل تشدید درد کمرش همچون بازی با مراکش نمی‌تواند ایران را برابر پاناما همراهی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها