کد خبر: ۹۱۱۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۶ آبان ۱۳۹۱

ایسنا نوشت:

حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع خبرنگاران در حاشیه‌ همایش امامت و ولایت، سیره‌ی علوی در دفاع و امنیت در پاسخ به سوالی درباره‌ مصاحبه اخیر وی با روزنامه‌ی اعتماد، گفت: متاسفانه برداشت خوبی از این گفت‌وگو نشد. جریان اصولگرا تابع ارزشهاست و شخص‌گرا نیست.
 
وی افزود: ما از رئیس جمهوری دفاع می‌کنیم که گفتمان رهبری را دنبال کرد، علت این که بسیاری از علما و روحانیون و اصولگرایان از احمدی‌نژاد حمایت کردند ناشی از حرکت ایشان در چارچوب انقلاب بوده است، اما ممکن است امروز تغییری دیده باشند و از جایگاه حمایتی‌شان عقب‌نشینی کنند.
 
سعیدی گفته است ‌آقای احمدی‌نژاد منشاء خدماتی بودند ایشان بحث انرژی هسته‌یی را دوباره فعال کردند تا این که امروز می‌توانیم غنی سازی 20 درصد انجام دهیم، اما توقع داشتیم که ایشان همانند دوره‌ی نهم در چارچوب‌ها حرکت کنند و رهنمودهای مقام معظم رهبری را جامع عمل بپوشاند.
 
وی همچنین اظهار داشت: من به آقای احمدی‌نژاد گفتم که شما می‌توانستید قهرمان تاریخ معاصر ایران شوید، اما نشد، البته دلایلش را باید از ایشان پرسید. ما از حمایتهای‌مان از ایشان پشیمان نیستیم، اما گله‌مندیم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها