کد خبر: ۹۱۱۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۶ آبان ۱۳۹۱
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی معتقد است احمدی​نژاد تغییر کرده است و شروع این تغییر با قهر 11 روزه رییس جمهوری در ماجرای وزیر اطلاعات بود.
محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با روزنامه اعتماد به نکاتی درباره تغییر احمدی نژاد بعد از قهر 11 روزه و عبور اصولگرایان از او پرداخته است که اهم آن در ادامه می آید:
 
* درباره سخنان آقای احمدی نژاد که گفته اند ناگفته‌هایی را از تریبون مجلس اعلام خواهد کرد، نیت طرح چنین مطالبی از سوی ایشان باید مشخص شود. معتقدم با مردم نباید به گونه ای صحبت کرد که گویی نظام یک سری پنهان کاری هایی دارد که مردم از آن مطلع نیستند. این بحث ها برای کشور مضر است و فضای سیاسی کشور را ملتهب می کند.
 
* قهر کردن آقای احمدی نژاد در آن زمان معنایش کاملا برای کسانی که الفبای سیاست را می دانند روشن است. طبیعتا هر اصولگرایی قضاوتش در زمان خاص برای یک فرد خاص با توجه به شرایط همان زمان انجام می شود. من معتقدم که اصولگرایان یا هر فرد و جریان دیگری موضع گیری اش به تناسب تغییر شرایط به طور طبیعی متفاوت می شود.
 
* من به دلیل اینکه نمی توانستم و نمی توانم در باطن احمدی نژاد ورود پیدا بکنم و مثل دیگران هم علم غیب ندارم، نمی توانستم پیش بینی بکنم که او قبل از موضع گیری‌ها چه نیاتی داشته و حق هم ندارم ایشان را متهم به مطالبی که فقط علم غیب می تواند آن مطالب را کشف کند، بکنم. اما در هر حال رفتار احمدی نژاد قبل و بعد از قهر 11 روزه دو قصه متفاوت است.
 
* اصولگرایان هرگز عقد اخوتی با کسی حتی با دوستان خود نبسته اند. اگر به شعارهای احمدی نژاد در انتخابات سال 84 نگاه کنید قاعدتا همه اصولگرایان این ها را حمل به صحت می دانستند و بر اساس کارهای صریح و روشنی که ایشان در چارچوب اصولگرایی مکررا اعلام می کرد مورد پشتیبانی قرار گرفتند. اما همانظور که گفتم ما با هیچ کس حتی محمود احمدی نژاد عقد اخوت نبسته ایم.
 
* درباره عبور اصولگرایان از احمدی نژاد هم من اصلا از واژه «عبور» ابا دارم و معتقدم که برخی از کلمات در فضای سیاسی ما یک معنای خاصی دارد. معتقدم اصولگرایان امروز هم منتقد رفتارهای اشتباه احمدی نژاد هستند. نه آنکه همه کارهای او را رد کنند. از این رو معتقد به عبور از احمدی نژاد نیستم.
 
* معتقدم اصولگرایان باید به احمدی نژاد کمک کنند که دولت یک پایان موفقیت آمیز داشته باشد. هیچ کدام هم حق چوب لای چرخ دولت گذاشتن را نداریم.
 
* اگر با حرف نادرست بخواهیم رییس جمهور را عصبانی کنیم، اشتباه کرده ایم. اما اگر انتقادی داریم باید آن را مطرح کنیم. این خود آقای احمدی نژاد است که تصمیم بگیرند، عصبانی بشوند یا عصبانی نشوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها