کد خبر: ۹۰۹۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
تمرین تیم ملی فوتبال ایران در حالی صبح امروز برگزار شد که در زمان برگزاری بازی درون تیمی، از خبرنگاران خواسته شد محل برگزاری این بازی را ترک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین صبح تیم امروز دوشنبه ملی ایران از ساعت 11 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد که در ابتدای تمرین و درحالیکه کی‌روش روی صندلی نشسته بود، بازیکنان زیر نظر سایر مربیان کار با توپ انجام دادند. در این تمرین دروازه‌بان‌های همگی قرمزپوش بودند و آرش افشین هم به جمع نفرات قبلی اضافه شد تا این تمرین با حضور 25 بازیکن انجام شود.

برپایه این گزارش، اشکان دژاگه 4 روز دیگر به ایران می‌آید و آندرانیک تیموریان و قوچان‌نژاد با همدیگر و طی روزهای آینده به اردوی ملی‌پوشان کشورمان ملحق خواهند شد

بعد از انجام کار با توپ، دویدن‌های سرعتی و گرم کردن با انجام حرکات مختلف در دستور کار ملی‌پوشان قرار گرفت که در این بین کارلوس کی‌روش در حرکتی جالب سعی می‌کرد توپ را به تیرعمومی بزند که در این اقدام ناکام بود.

در ادامه فوتبال درون تیمی در دستور کار ملی‌پوشان قرار گرفت که با آغاز این تمرین از خبرنگاران خواسته شد، محل برگزاری این بازی را ترک کنند.

در این بین خسرو حیدری هم زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی تمرینات خاصی را انجام می‌داد که به نظر می‌رسد کی‌روش برنامه خاصی برای بهتر شدن شرایط این بازیکن در نظر گرفته است.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان در دور برگشت از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل روز چهارشنبه 24 آبان‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌‍شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها