کد خبر: ۹۰۳۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۳ آبان ۱۳۹۱
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ممنوعیت حضور ناظران داوری در برنامه‌های تلویزیونی به صورت بخشنامه درمی‌آید.

فریدون اصفهانیان با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات گفت: از برپایی این نمایشگاه که کار بسیار خوبی است تشکر می‌کنم، چون با این کار همه‌ با فعالیت‌های رسانه‌ها و مطبوعات آشنا می‌شوند و این خیلی مفید است.

وی ادامه داد: ما در فوتبال رسانه‌ها را یار دوازدهم خود می‌دانیم و باید بگویم که اگر آنها نباشند هیچ کاری نمی‌شود کرد. همانطور که در انسان فطرتی وجود دارد که هر کاری انجام می‌دهد عقوبتش را با آن می‌سنجد، رسانه‌ها هم در جامعه چنین نقشی دارند. در دنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژی های ارتباطی اطلاعات زیادی بین مردم رد و بدل می‌شود اما رسانه‌ها در این میان نقش به خصوصی ایفا می‌کنند. من همین‌جا از همه‌ی دست‌اندرکاران خبرگزاری‌ها و مطبوعات تشکر می‌کنم.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنین درباره‌ی قانون ممنوعیت حضور ناظران داوری در برنامه‌های تحلیلی صدا و سیما گفت: همانطور که می‌دانید این موضوع اولین بار توسط الطریفی در کلاس توجیهی ناظران داوری مطرح شد که پس از آن از آقای عسگری خواستیم صحت و سقم آن را از AFC جویا شود. آقای عسگری از طریق ایمیل‌ خودشان این سوال را از کمیته داوران آسیا پرسید که اشکالی ندارد اما بهتر بود این کار از طریق فدراسیون انجام می‌شد. در هر حال AFC پاسخ ما را داد و حالا این پاسخ باید در کمیته‌ی داوران بررسی شود تا رسما به صورت بخشنامه در بیاید. چون به هر حال سیاست‌گذاری در حوزه‌ی داوران جزو وظایف کمیته داوران است.

وی در پایان با اشاره به شایعاتی که از اختلاف وی با عسگری خبر می‌داد، گفت: بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم که من با هیچ کس اختلافی ندارم نه با دپارتمان، نه با اعضای کمیته و نه با هیچ یک از اعضای جامعه داوری مشکلی ندارم. هدف همه ما شکوفایی جامعه‌ی داوری کشور است ولی همانطوری که می‌دانید برخی دائم به دنبال حاشیه‌سازی و تخریب وجهه‌ی داوری هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها