کد خبر: ۹۰۳۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۳ آبان ۱۳۹۱
بازگشت مانوئل به مواضع قبلی
برد شش بر صفر پرسپولیس برابر پیکان قزوین می تواند شروع تازه ای برای تیم تهرانی باشد که در جمع تیم های قعر نشین جا خوش کرده بود اما این احتمال وجود دارد که با این نتیجه بازگشت علی کریمی به پرسپولیس منتفی شود.
بولتن نیوز: هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ای عجیب و دور از انتظار همراه بود و تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه پر گل شش بر صفر حریف خود تیم پیکان را شکست بدهد. نتیجه ای که آغازی طوفانی برای سرخپوشان و نتیجه ای بسیار ضعیف برای پیکان محسوب می شد تا جایی که عبدالله ویسی سرمربی جوان پیکان بعد از این بازی از سمت خود استعفا کرد.

به ثمر رساندن شش گل در این مسابقه موجب شد تا هواداران تیم پرسپولیس که هفته ها بود از نتایج این تیم ناراضی بودند، راضی ورزشگاه را ترک کنند و کادر فنی این تیم نیز با آرامش به استراحت چند روزه برود.



نکته امیدوار کننده در این بازی درخشش کریم انصاری فرد مهاجم پرسپولیسی ها بود که با هت تریکش در این بازی، پیغام شادی کننده ای برای تیم ملی ایران داشت و کارلوس کی روش می تواند از بابت وجود یک مهاجم با انگیزه در تیمش اطمینان پیدا کند.

اما به نظر می رسد این برد دلچسب مانع از حضور علی کریمی در اردوی سرخپوشان شود. بعد از اینکه جمعی از بازیکنان پرسپولیس از مانوئل خوزه درخواست کردند با بازگشت کریمی موافقت کند، روز چهارشنبه محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس ازکوتاه آمدن خوزه و بازگشت کریمی به این تیم خبرداد.

اما به فاصله چند ساعت بعد تیم پرسپولیس بدون حضور علی کریمی توانست یکی از پر گل ترین بردهای خود در تاریخ لیگ برتر را کسب کند. با این برد موقعیت متزلزل خوزه وضعیت بهتری به خود گرفته و این احتمال وجود دارد که وی یک بار دیگر روی مواضع قبلی خود بازگردد و با بازگشت کریمی به اردوگاه سرخپوشان مخالفت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها