کد خبر: ۹۰۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
به گزارش خبرنگار کلمه نیوز  به تازگی اطلاعيه ي بورسيه دانشجو مربوط به بورسيه  غیر قانونی اِراسموس موندو “erasmasmundua” در سطح دانشگاه تهران نصب شده است.
اين بورسيه در سال گذشته بعد از انتخابات رياست جمهوري از سوي وزارت علوم به علت اقدامات ضدامنيتي (جاسوس پروري) غيرقانوني اعلام شد.
بورسيه مذکور متعلق به اتحاديه اروپا بوده و مقر آن در کشور هلند است که از تمامي دانشجويان در کليه مقاطع حتي دوره هاي چندماهه در کشورهايي از قبيل هلند ؛ سوئد ، آلمان ؛ فرانسه ؛ اسپانيا ؛ ترکيه ، ايتاليا و..... دانشجو مي پذيرد.
همچنين بورسيه مذکور از دانشجويان دانشگاه هاي تهران ، شهيد بهشتي ، شيراز ، فردوسي مشهد ، صنعتي اصفهان ، اهواز – دانشگاه آزاد و دانشگاه علامه طباطبائي اقدام به جذب دانشجو مي نمايد.
لازم به ذکر است در گذشته تعدادي از دانشجویان محجبه دختر ؛ از طريق اين بورس به اروپا اعزام شدند که در حين بازگشت وضعيت بسيار زننده اخلاقي داشتند.
پيش از اين اطلاعيه بورسيه daap در سطح دانشگاه نصب شده بود. قابل ذکر است بورسيه مذکور در سال گذشته از سوي وزارت علوم غيرقانوني اعلام شده و دفتر آن در خيابان شريعتي پلمپ شد ولي در سال جاري اين بورسيه دفتر خود را در سفارت آلمان راه اندازي نموده و اقدام به جذب دانشجو مي نمايد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها