کد خبر: ۸۹۹۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۰ آبان ۱۳۹۱
رئیس کمیته فوتسال گفت: در تایلند با مشکل ترافیک شدید روبرو هستیم و از این لحاظ میزبانی خوبی ندارند.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط ایران در تایلند عنوان کرد: خوشبختانه مصدومی نداریم و همه بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند. در خصوص مسائل آمادگی ذهنی نیز امروز جلسه‌ای خواهیم داشت تا در بحث آمادگی ذهنی بازیکنان در شرایط ایده‌آل قرار بگیرند. 

وی ادامه داد: سالن بازی ایران را شب گذشته دیدیم و بازیکنان خیلی در آن راحت بودند. پارکت رنگ شده که برای بازیکنان ایران خوب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس کمیته فوتسال درباره شرایط میزبانی تایلندی‌ها خاطرنشان کرد: شرایط خوبی ندارند. برای رفت و آمد خود 2 ساعت در اتوبوس بودیم. با وجود اینکه پلیس نیز حضور دارد، اما ترافیک وحشتناکی در شهر است.

ترابیان افزود: همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردم ورزشگاه آره‌نا آماده نیست و بازی‌های این سالن در هامارک برگزار می‌شود. امیدوارم این سالن برای بازی‌های مرحله بعدی آماده شود.

وی درباره مسائل غذایی بازیکنان یادآور شد: با فردی که غذا را آماده می‌کند صحبت کردم و درباره نوع غذا ایرانی‌ها برای او توضیح دادم. همچنین با دو، سه رستورانی ایرانی در اینجا صحبت می‌کنم تا برخی مواقع غذاهای ایرانی بخوریم.

وی در مورد اولین دیدار ایران برابر اسپانیا تصریح کرد: بازی سنگینی خواهیم داشت. اسپانیا دایه قهرمانی جهان را دارد، اما بازیکنان ما هم آماده‌اند و خود را کمتر از این تیم نمی‌بینند. 

ترابیان درباره شرایط آب و هوایی تایلند گفت: در روز درجه حرارت هوا نزدیک به 30 درجه است و شب نیز بین 26، 27 درجه است. شرایط خوب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

هفتمین دوره جام جهانی فوتسال از فردا در تایلند آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در اولین دیدار خود روز جمعه از ساعت 17:30 به وقت تهران به مصاف اسپانیا می‌رود. پاناما و مراکش دیگر هم‌گروهی‌های ایران هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها