کد خبر: ۸۹۹۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۰ آبان ۱۳۹۱
رئیس سازمان بسیج علمی کشور با بیان اینکه راه پیشرفت کشور از دریچه دلار نمی‌گذرد، گفت: مسئولان باید ظرفیت استعدادهای داخلی را باور کنند.

محمود تولایی، رئیس سازمان بسیج علمی کشور با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه خبرگزاری فارس، بازدید کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشور برای پاسخگویی به نیازهای مختلف اقتصادی، گفت: در شرایط کنونی که شاهد فشارهای مختلف از سوی برخی کشورهای غربی بر ملت ایران هستیم، باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم.

تولایی با بیان اینکه راه پیشرفت کشور از دریچه دلار نمی‌گذرد، افزود: استعدادهایی که در ایران وجود دارد برای پیشرفت کشور کفایت می‌کند. اما این امر مشروط به همکاری و همراهی تمام مسئولان با یکدیگر است.

رئیس سازمان بسیج علمی کشور گفت: معنی ندارد که وزارت بهداشت بگوید که لیست نیازهایش محرمانه است و نمی‌توان آن را در اختیار مراکز علمی قرار بدهد.

وی در پایان گفت: در بخش صنعتی و اقتصادی جوانان انقلاب اسلامی برای حل مشکلات کشور و بر طرف کردن نیازهای اساسی آمادگی کامل دارند و مسئولان باید این موضوع را باور کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها