کد خبر: ۸۹۸۵۷
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
دیروز در تمرین یک تکل روی پای سیف اللهی زدم و هدفم زدن توپ بود،تعدادی از بازیکنان به من تذکر دادند در آستانه بازی چرا اینقدر خشن بازی می کنی
سامان آقازمانی
OK
سایت گل- دهافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:برخی عادت دارند از کاه کوه بسازند.
به گزارش گل به نقل از اوج نیوز،سامان آقا زمانی درباره درگیری با رضا نور محمدی اظهار داشت:امروز صد نفر با من تماس گرفتند و درباره این اتفاق سؤال کردند.واقعا نمی دانم چه بگویم. برخی علاقه دارند از کاه کوه بسازند.دیروز در تمرین یک تکل روی پای سیف اللهی زدم و هدفم زدن توپ بود،تعدادی از بازیکنان به من تذکر دادند در آستانه بازی چرا اینقدر خشن بازی می کنی.کل قضیه این بوده و سایر شایعات کذب است.

هافبک پرسپولیس درباره بازی با پیکان عنوان کرد:پیکان تیمی با ریشه است که از وجود سرمربی با دانشی بهره می برد و قطعا برای کسب سه امتیاز پا به میدان می گذارد اما تیم ما نیز قبل از تعطیلات به این  سه امتیاز نیاز دارد و باید خودمان را از این شرایط خارج کنیم.


آقا زمانی درباره اینکه گفته می شود در صورت نتیجه نگرفتن ژوزه در بازی با پیکان برکنار خواهد شد گفت: فکر نمی کنم این موضوع صحت داشته باشد زیرا باشگاه از او حمایت می کند.ژوزه سرمربی خوبی است اما به فوتبال ایران  آشنایی نداشت که به تدریج این موضوع هم حل می شود. .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها