کد خبر: ۸۹۶۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
رویانیان درباره نتایج و مشکلات تیم و البته داستان بازگشت علی کریمی با بازیکنان حرف زده و البته هیچ کدام از اعضای کادرفنی در این گردهمایی دوستانه حضور نداشته‌اند
رويانيان
ok

سایت گل- روز گذشته و بعد از تمرین پرسپولیس از لابه‌لای اخبار تمرین اعلام شد محمد رویانیان به ورزشگاه درفشی‌فر رفته و برخی بازیکنان تیم را برای انجام جلسه‌ای که هیچ کس نمی‌دانست به چه منظوری برگزار شده احضار کرده است.

شب گذشته البته در خصوص محتوای جلسه و اینکه اصلا احضاری در کار بوده یا نه، هیچ خبری منتشر نشد و حتی سعید شیرینی سرپرست تیم در یکی از روزنامه‌های ورزشی برگزاری هرگونه جلسه‌ای را تکذیب کرد. از طرفی شنیده شد این جلسه با حضور کلیه بازیکنان انجام نشده و تنها نفراتی مثل نورمحمدی، بنگر و مهدوی‌کیا در آن حضور داشته‌اند اما خیلی زود مشخص شد هم جلسه برگزار شده هم اینکه تقریبا کلیه بازیکنان یک جا دور هم جمع شده‌اند.

ظاهرا در این جلسه محرمانه رویانیان درباره نتایج و مشکلات تیم و البته داستان بازگشت علی کریمی با بازیکنان حرف زده و البته هیچ کدام از اعضای کادرفنی در این گردهمایی دوستانه حضور نداشته‌اند. یکی دیگر از اتفاقات این جلسه عذرخواهی سامان آقازمانی از رضا نورمحمدی بعد از درگیری لفظی این دو نفر در تمرین دیروز بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها