کد خبر: ۸۹۶۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
از بین زنان سرزمین ما، وقتی دلشوره و تمرکز ستاره های زن سینما روی فوتبال مردان باشد، کیست صاحب شش گلی که طنین نراقی به تور دروازه تاجیکستان دوخت؟
علی دایی نیکی کریمی
OK
سایت گل - طبق خبر روزنامه تماشا : اسپانسرها برای دوزار حمایت، به  مربی بسکتبال زنان و شاگردانش پیشنهاد حضور در یک مهمانی را داده اند. اما  خانم بازیگر مشهور سیمرغ گرفته سینمای ایران  در بیانیه ای پرسوز و گداز برای علی کریمی نوشته: "طاقت بیار رفیق!" در غم و اندوه برای میزان طاقت علی کریمی، ایشان از خواب و خوراک افتاده. مادر بگرید!
 طنین نراقی، خانوم گل مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا شده. صداوسیما هیچی به هیچی. مسئولین انگار نه انگار. نه پیام تبریکی، نه پاداشی.  طنین نراقی و هم تیمی ها در غربت کامل از فرودگاه به خانه رفتند. اما همزمان نیکی کریمی با دوربین بر سر تمرینات تیم مردان راه آهن ظاهر شد و با علی دایی صحبت کرد. دایی هم تمام سوالات نیکی رو به نیکی پاسخ داد و فردا تصویر این مکالمه جهان را پر کرد!

 پیش تر، یک خانم بازیگر دیگر هم اندوهگین شده بود از اعزام دروازه بانی به یک تیم خارجی .
دوستانی که دستتان می رسد، از سپوپراستارهای بانوی غشق فوتبال  بپرسید: از بین زنان سرزمین ما، وقتی دلشوره و تمرکز ستاره های زن سینما روی فوتبال مردان باشد، کیست صاحب شش گلی که طنین نراقی به تور دروازه تاجیکستان دوخت؟


بپرسید وقتی که شما هم چشمتان را ببندید، پس چه کسی به  مربی بسکتبال دختران بگوید: "طاقت بیار رفیق؟!"
و بگویید، چه خوش گفته لورکا: به جز خاموشی هیچ باقی نمانده است... بگذارید در این کشتزار گریه کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها