کد خبر: ۸۹۴۷۴
زمان انتشار: ۱۷:۳۰     ۰۸ آبان ۱۳۹۱
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از خدایم بود که انتخابات هیئت فوتبال استان فارس برگزار نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کفاشیان در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال در ارتباط با انتخابات هیئت فوتبال فارس و اینکه حمید سجادی عنوان کرده به زودی وزارت در مورد این انتخابات حکم خود را می دهد، اظهار داشت: خیر این طور نیست. وزارت از انتخابات هیئت فوتبال استان فارس دو ایراد گرفته است. اول اینکه اطلاعیه مکتوب نزدیم و دوم اینکه به جای 45 روز 38 روز فرصت برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در برنامه 90 امضاهای جعل شده نشان داده شد، گفت: اسناد و مدارک موجود است و این حرف ها را قبول ندارم. اگر می خواهید در دفعات بعدی اجازه دهیم که دوربین های تلویزیونی در نشست ها باشند بهتر است کاری نکنیم که بین هم اختلاف بیندازیم.

به گزارش فارس، در این هنگام جعفر جعفری مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی نزد کفاشیان آمد و به او گفت آقای کفاشیان نمی خواهی تکلیف انتخابات هیئت فوتبال استان فارس را مشخص کنی و رئیس فدراسیون هم در پاسخ گفت این انتخابات هیچ مشکلی ندارد و شما کار خود را انجام دهید.

کفاشیان سپس رو به خبرنگاران گفت: واقعیت قضیه این است روزی که برای انتخابات به شیراز رفتم و در جلسه شرکت کردم متوجه شدم که تعدادی در جلسه نیستند و من به بغل دستی خود گفتم خدا کند این تعداد نیایند تا جلسه به حد نصاب نرسد و انتخابات برگزار نشود اما به یکباره چند نفر همزمان با هم در جلسه شرکت کردند و دیگر جلسه حالت رسمی به خود گرفت. قبل از جلسه چند نفری با من تماس گرفته بودند و گفتند اگر انتخابات برگزار نشود بهتر است و برگزاری آن به صلاح نیست.

وی افزود: من هم از خدایم بود که انتخابات برگزار نشود. من به جمع گفتم موافقید که انتخابات را برگزار نکنیم؟ از جمعیت 39 نفره 35 نفر گفتند باید برگزار شود. آنهایی که در جلسه شرکت نکرده بودند خودشان به من زنگ زدند و گفتند که از طرف اداره کل تربیت بدنی به آنها گفته شده در انتخابات شرکت نکنند. این طفلکی ها به خاطر موقعیت شغلی خود مجبور شده بودند که این دستور را اجرا کنند. می توانید از خود غایبان جلسه این موضوع را بپرسید.

کفاشیان با بیان اینکه جلسه با 35 نفر به حد نصاب رسیده بود و نیازی به غایبان برای رسمیت پیدا کردن نبود، ادامه داد: اولا که این انتخابات باطل نمی شود و دوم اینکه اگر هم دوباره انتخابات برگزار شود باز هم آیت اللهی رای می آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها