کد خبر: ۸۹۱۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۷ آبان ۱۳۹۱
حبیب‌الله بهمنی از آغاز فیلمبرداری «مرگ در برلین» از اوایل بهار سال آینده با موضوع بمباران حلبچه خبر داد.
«حبیب الله بهمنی» کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد فعالیت‌های جدید خود، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول پیش‌تولید فیلم سینمایی «مرگ در برلین» هستم.
 
کارگردان «سیب و سلما» در ادامه افزود: خیلی از مشکلات مالی و اجرایی کار مرتفع شده است و امیدواریم بتوانیم این کار را در بهار سال آینده جلوی دوربین ببریم.
 
بهمنی در ادامه در مورد لوکیشن‌ها و مدت زمان فیلمبرداری کار به فارس، گفت: لوکیشن‌های ما در سه کشور ایران، عراق و آلمان است و دو ماه فیلمبرداری این کار به طول می‌انجامد.
 
وی در ادامه در مورد موضوع این فیلم نیز، اظهار داشت: «مرگ در برلین» با موضوع بمباران حلبچه ساخته خواهد شد. این فیلم در حقیقت قصه مظلومیت برخی آدم‌ها را دنبال می‌کند که مورد ظلم و اجحاف قرار گرفته‌اند.
 
بهمنی که خود نگارش فیلمنامه «مرگ در برلین» را بر عهده داشته، در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: نوشتن این سناریو یک سال به طول انجامید و در این مدت متن دو یا سه بار بازنویسی شد.
 
 
 
 
به گزارش فارس، «حبیب‌الله بهمنی» متولد 1336 شیراز، دارای مدرک کارشناسی سینما با گرایش کارگردانی و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر است. وی با بازی در فیلم سینمایی «وصل نیکان» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا وارد دنیای حرفه‌ای سینما شد و در ادامه به فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی سینما و تهیه‌کنندگی روی آورد. فعالیت مطبوعاتی، تدریس رشته سینما و همچنین مدیریت گروه سینمایی دانشگاه سوره، بخش دیگری از فعالیت‌های وی به شمار می‌آید.
 
وی تا کنون فیلم‌های «سیب و سلما»، «لوح فشرده»، «شب کایت‌ها»، «زندانی 707 »،«تارهای نامریی»، «مروارید سیاه» و «اننده سفیر» را در کارنامه کارگردانی خود به ثبت رسانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها