کد خبر: ۸۹۱۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۷ آبان ۱۳۹۱
مدیران پرسپولیس برای حل این مساله راهی پیدا نکرده‌اند و بعید است حتی بعد از بازی با پیکان هم خبری در این خصوص از ساختمان باشگاه به بیرون مخابره شود
علي كريمي
ok

سایت گل- اعضای کمیته فنی پرسپولیس ۴ ساعت تمام دور یک میز نشستند و درباره مسائل مربوط به تیم بحث کردند که قطعا بخش عمده‌ای از این بحث‌ها مربوط به ماجرای علی کریمی است اما خروجی این شور طولانی این بود که درباره کریمی بعد از بازی چهارشنبه با پیکان تصمیم‌گیری شود!

در واقع این نتیجه‌گیری پیش از هر چیز این بحث را جدی‌تر می‌کند که مدیران پرسپولیس برای حل این مساله راهی پیدا نکرده‌اند و بعید است حتی بعد از بازی با پیکان هم خبری در این خصوص از ساختمان باشگاه به بیرون مخابره شود.


اصل قضیه البته به مانوئل ژوزه مربوط می‌شود چرا که یک طرف ماجرا اوست و این مربی ۶۴ ساله لجباز‌تر از این حرف‌هاست که از موضع اولیه‌اش کوتاه بیاید. مانوئل در تمام مصاحبه‌های اخیرش با وجود اینکه هر بار در ورزشگاه‌ها تشویق کریمی، کریمی را می‌شنود و اعتراض‌ها را به چشم می‌بیند سفت و سخت پای حرف‌هایش ایستاده که «حرف‌های من در این باره‌‌ همان حرف‌های قدیمی است».

حدود سه هفته پیش بود که رویانیان از موضع‌گیری تند مانوئل علیه کریمی عصبانی شد و به او اعلام کرد در این خصوص حرف نزند اما شاید حالا رای قلبی رویانیان نسبت به این موضوع تغییر کرده و او منتظر دریافت پالسی مثبت یا واکنشی از سرمربی لجوج تیمش در این خصوص است که البته به نظر می‌رسد در جلسه دیشب هم مدیرعامل باشگاه نتوانسته اظهار نظر صریحی از مانوئل در این باره بگیرد و در ‌‌نهایت به نظر می‌رسد مساله علی کریمی تبدیل به معضلی لاینحل شده که طرفین ماجرا حاضر به پا پیش گذاشتن برای حل موضوع نمی‌کنند و انگار از عهده دیگران هم کاری ساخته نیست!

در حال حاضر شاید وضعیت فعلی ماجرای کریمی- پرسپولیس را بتوان با اوضاع آشفته دلار مقایسه کرد که همه در انتظار پایان خوشی بر ماجرا‌هایش هستند اما عملا راهکاری برای حل معضل وجود ندارد و تعیین یک زمان مشخص برای پایان دادن به مشکل- این اتفاق در مورد بحث کریمی رخ داده - تنها در جهت زمان خریدن‌های بیهوده است و بعید است در بازه زمانی معین فرجام مشخصی داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها