کد خبر: ۸۸۹۵۸
زمان انتشار: ۱۶:۱۶     ۰۶ آبان ۱۳۹۱
بنري از ميرزاكوچك‌خان در قسمت جنوبي ورزشگاه نصب شده تا هواداران داماش به بازيكنان تيم‌شان نشان دهند از آن‌ها چه توقعي دارند
میرزا کوچک خان
اوکی

سايت گل- اگر در هر روز و ساعتي به ورزشگاه عضدی رشت سر بزنید حتما با پارچه‌نوشته يا بنری روبه‌رو خواهيد شد كه با عكس و حرفي از میرزا کوچک‌خان تزئين شده باشد.

هواداران داماش نیز این انتظار را دارند تا زمانی که بازیکنان داماش پا به زمین فوتبال می‌گذارند همانند یاران میرزا باشند و به همین جهت به بازیکنان خود یاران میرزا می‌گویند. آن‌ها در تمام بازی‌ها توقع دارند بازیکنان‌شان با تمام وجود به میدان بروند و بازی کنند. برای آن‌ها هر بازی یک مرگ و زندگی است و بازیکنان باید در آن بازی با تمام توانشان تا سر حد مرگ بازی کنند. تمام بازی‌ها برای آن‌ها اهمیت دارد و فقط بازی‌های خاص برای آن‌ها معنی پیدا نمی‌کند.

تا چند مدت پیش پارچه نوشته‌ای در نقطه جنوبی ورزشگاه نصب می‌شد که روی آن نوشته بود «یاران میرزا کوچک» و به گونه‌ای نماد آن قسمت از ورزشگاه محسوب می‌شد اما اکنون این پارچه نوشته جای خود را به بنری از میرزا کوچک داده تا بدین صورت تماشاگران تیفوسی داماش که در تمام بازی‌ها ایستاده تیم خود را تشویق می‌کنند به بازیکنان نشان دهند که از آن‌ها چه انتظاری دارند و به همین جهت بود که پس از گل داماش در مقابل گهر بازیکنان داماش به سمت قسمت جنوبی و روبه‌روی بنر میرزا رفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها