کد خبر: ۸۸۱۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۲ آبان ۱۳۹۱
دعوای لفظی محمد رویانیان و علی دایی هر چند سر و صدای زیادی ایجاد کرده اما...
دعوای لفظی محمد رویانیان و علی دایی هر چند سر و صدای زیادی ایجاد کرده اما بهتر است مدیر عامل پرسپولیس عاقلانه رفتار کند و هر چه سریعتر این ماجرا را خاتمه دهد.
رویانیان با کسی وارد دعوا شده که تمام زیر و بم این فوتبال را می داند و در واقع چکیده فوتبال است. دایی به عنوان یک فرد فوتبالی مورد تایید و حمایت اهالی فوتبال است و از اعتبار بین المللی خاصی هم برخوردار است اما سردار سرخپوشان تهرانی با تمام پولی که خرج کرده، از چنین پارامترهایی برخوردار نیست.
رویانیان که به نظر می رسد تا حدودی فضا را درک کرده، با یک عقب نشینی تاکتیکی، در جواب دایی اعلام کرده که خدا همه را از شر شیطان حفظ کند تا شاید این غائله بخوابد اما با توجه به شناختی که از روحیات شهریار فوتبال ایران داریم، بعید است که سرمربی راه آهن ساکت بماند و جواب رویانیان را ندهد. دایی به دلیل روحیه تهاجمی خاصی که دارد، اهل حرف خوردن و یا کم آوردن نیست و بدون شک از در آشتی با سردار وارد نخواهد شد. چون او یاد گرفته که یا وارد ماجرایی نشود یا تا سرانجام آن از پا ننشیند.
در شرایط فعلی بهتر است رویانیان عاقلانه رفتار کرده و اگر حتی دایی جوابش را داد که قطعا چنین کاری خواهد کرد، به این دعوا ادامه ندهد چرا که ادامه این ماجرا فقط و فقط پرسپولیس را وارد حاشیه می کند و به این تیم بزرگ و پرطرفدار لطمه می زند. هنر علی دایی این است که در چنین مواقعی خودش را سپر بلا می کند و در برابر تمام ناملایمات به تنهایی می ایستد و اجازه ندهد تیمش آسیب ببیند. اما شرایط پرسپولیس کاملا متفاوت است چون از فصل گذشته سایه علی دایی روی این تیم وجود داشته و حواشی زیادی از این بابت گریبان سرخپوشان تهرانی را گرفته و اگر رویانیان به این دعوا ادامه دهد، پرسپولیس که امروز نیاز به آرامش دارد، وارد تنش های زیادی خواهد شد و وضعیت تیم ژوزه بیش از پیش بحرانی، پس بهتر است سردار عاقلانه رفتار کند تا پرسپولیس لطمه نخورد و بتواند با آرامش به کارش ادامه دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها