کد خبر: ۸۷۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
مراسم يوم‌الله 12 بهمن سالروز ورود تاريخي حضرت امام خميني (ره) به ميهن اسلامي در تهران و استان‌هاي سراسر كشور آغاز شد.
به گزارش فارس ، اين مراسم در تهران ساعت 9:33 صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ايثارگران، آزادگان، جانبازان و مسئولان عالي رتبه كشوري و لشكري و ساير شخصيت‌هاي برجسته نظام در مرقد مطهر امام خميني (ره) آغاز و هم‌‌اكنون حال برگزاري است.
مراسم بزرگداشت يوم‌الله 12 بهمن در مرقد مطهر بنيان‌گذار كبير انقلاب اسلامي با پخش صداي فرود هواپيماي حامل حضرت امام (ره) به ياد سالروز ورود تاريخي ايشان به ميهن اسلامي با شور و حال وصف ناشدني در ميان خيل مشتاقان و ارادتمندان به بت‌شكن تاريخ و نواختن سرود "الله اكبر خميني رهبر " و "اين بانگ آزادي " است در ميان طنين شعار الله اكبر شركت‌كنندگان آغاز شد.
گلباران مسير حركت امام راحل در سال 57 توسط بالگردهاي نيروهاي مسلح از فرودگاه مهر آباد تا ميدان آزادي و از آنجا تا بهشت زهرا (س) و استقرار در حرم مطهر امام راحل، رژه موتور سواران در طول مسير حركت تاريخي امام خميني (ره) در سال 57 و برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي از جمله ويژه برنامه‌هاي بزرگداشت يوم‌الله 12 بهمن است.
همچنين مراسم ويژه‌‌اي نيز ساعت 8 صبح امروز درفرودگام مهرآباد به ياد حضور تاريخي امام خميني در اين فرودگاه پس از ورود به ميهن اسلامي برگزار شد.
در مراسم امروز مرقد حجت‌الاسلام ابوترابي نائب‌رئيس مجلس شوراي اسلامي سخنراني خواهد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها