کد خبر: ۸۷۷۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
امروز آخرین دورمناظرات رامنی و اوباما برگزار می شوداما رسانه های غربی تمرکز خود رابر محور مذاکره با ایران قرار داده اند
به گزارش «ندای انقلاب»، در حالیکه امروز آخرین دور از مناظرات رامنی و اوباما برگزار خواهد شد رسانه های آمریکایی تمرکز خود را بر محور مذاکره با ایران قرار داده اند.
به طوریکه طی ۳۶ ساعت گذشته شایعه مذاکره آمریکا با ایران پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به محور اصلی رسانه های این کشور مبدل شده بود.
چندی پیش نیز وبسایت www.wnd.com در خبری به نقل از یک فرد ایرانی تبار نزدیک به جریانات دست راستی در آمریکا، مدعی مذاکرات محرمانه برخی مقامات سیاسی ایران با رابط های کاخ سفید در یک کشور ثالث شده بود.
هرچند این مسئله خیلی زود از طرف مقامات آمریکایی و سپس وزیر امور خارجه ایران تکذیب شد، اما به نظر می رسد طرح شایعاتی در این زمینه برای نامزدهای انتخاباتی آمریکا چندان خالی از لطف نیست.
به طوریکه جریانات محافظه کار در آمریکا با طرح چنین شایعاتی در سطح رسانه ها بدنبال گرفتن امتیاز از رقیب دموکرات خود در انتخابات هستند در حالیکه دموکراتها از این شایعات در راستای نتیجه بخش نشان دادن فشارهای خود بر تهران بهره برداری می کنند.
از طرف دیگر طرح چنین شایعاتی، می تواند ابهام در میان مخالفین و موافقین مذاکره با آمریکا را در ایران تشدید کند و این موضوع می تواند محور مشترک و مورد علاقه هر دو رقیب انتخاباتی در آمریکا محسوب شود.
این در حالیست که علی اکبر ولایتی چندی پیش در واکنش به برخی شایعات در خصوص بحث عادی سازی رابطه با آمریکا، آن را از اولویت های نظام ندانسته بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها