کد خبر: ۸۷۷۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
کی‌روش مربی بزرگی است و با بازیکنان بزرگی نظیر رونالدو کار کرده و بهتر از هر کس دیگری در مورد بازیکنی که دعوت می‌کند، شناخت دارد و مرا دعوت کرد چون از من شناخت داشت
gholami
ok

سایت گل-به گزارش سایت گل ، غلامی در گفتگو با ایمنا هرچند که تلاش کرد عنوان کند این مسئله آنچنان جدی نیست اما با این وجود تاکید کرد که نمی‌تواند در این تیم بماند و می‌خواهد بار دیگر در ترکیب فیکس تیمش به میدان برود تا تیم ملی را از دست ندهد چراکه او اعتقاد دارد به خاطر فشار رسانه‌ها و اینکه در تیم باشگاهی‌اش به میدان نرفته، نتوانسته در تیم ملی بازی کند.


خودتان فکر می‌کردید صبا اینطور سپاهان را تحت فشار قرار دهد؟


به هر حال ما بازی خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم و در نیمه نخست بازی خیلی خوب بودیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم اما متاسفانه از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. نیمه دوم تغییراتی در ترکیب اصلی ایجاد کرده و روی تعویض‌های خود به گل رسیدیم اما متاسفانه داور به گونه‌ای عمل کرد که نتوانستیم نتیجه بگیریم و با توجه به اینکه دو توپ درون زمین بود، تمرکزمان به هم ریخت و گل خوردیم.


قبول کن بازیکنانتان نباید این مسئله را بهانه کنند.


خب بالاخره وقتی دو توپ درون زمین باشد، داور باید بازی را نگه دارد اما متاسفانه این کار را نکرد و به نظر من آقای قهرمانی در این بازی قهرمان شدند.


با این وجود در بازی جمعه با پاس گلی که دادی خودت را به کرانچار نشان دادی. قبلش می‌دانستی امید برای حمله اضافه شده است؟


بله. من امید را دیدم و او مرا صدا کرد و در آن لحظه می‌دانستم می‌آید و پاس را صادر کردم.


خیلی زود صبایی‌ها هم گل زدند تا نتیجه برگردد.


به هر حال خدا اینگونه خواست زیرا ما تمام تلاشمان را کردیم تا به تیم کمک کنیم. برخی از بازیکنان می‌گفتند محمد غلامی که کل بازی‌های او ۹۰ دقیقه نشده، با این بازی ۹۰ دقیقه‌ای شد و خوشحالم که توانستم خودم را به سرمربی تیم نشان دهم.


اتفاقا می‌خواستم در مورد همین مسئله از تو بپرسم. دیگر ۹۰ دقیقه‌ای شدی؟


نمی‌دانم. خب قبلا هم گفته‌‌ام کرانچار اولین مربی است که از بازی من خوشش نمی‌آید، حتی کی‌روش که سرمربی تیم ملی است، ‌بازی مرا دوست دارد و مرا به تیم ملی دعوت می‌کند ولی سرمربی سپاهان نه. آقای کرانچار هم سرمربی سپاهان است و تصمیم‌گیرنده نهایی در مورد ترکیب تیم اوست و من هم نمی‌توانم اعتراض کنم اما اگر با همین وضعیت پیش برود، من نمی‌توانم چون برای من خیلی سخت است که در اینجا دوام بیاورم و من تیم ملی‌ام را به خاطر بازی نکردن از دست دادم چراکه اگر در سپاهان بازی کرده بودم، مقابل کره به میدان می‌رفتم.


حالا که خودت این بحث را پیش کشیدی، اجازه بده در این زمینه هم بپرسیم. خب در شرایطی که جلال رافخایی با این همه گل زده و عملکرد خوب به تیم ملی دعوت نشده بود، انتظار داشتی به دعوت شدن تو انتقاد نشود؟


کی‌روش مربی بزرگی است و با بازیکنان بزرگی نظیر رونالدو کار کرده و بهتر از هر کس دیگری در مورد بازیکنی که دعوت می‌کند، شناخت دارد و مرا دعوت کرد چون از من شناخت داشت و او به من اطمینان داشت و من هم برای او همه تلاشم را کردم. رافخایی هم بازیکن خوبی است اما این نظر سرمربی است که چه بازیکنی را دعوت کند.


خب بعد از اینکه دعوت شدی، از تیم ملی خط خوردی. این ناراحتت نکرد؟


راستش خود کی‌روش شبی که قرار بود اسامی بازیکنان تیم ملی اعلام شود با من تماس گرفت و به من گفت که ناراحت نباش و در اردوی بعدی تو را دعوت می‌کنم اما چون فشار روی من است و رسانه‌ها به دعوت شدن من اعتراض می‌کنند، ما مجبوریم که تو را خط بزنیم.


یعنی کی‌روش به خواسته رسانه‌ها در این زمینه تن داد، درست است؟


خب حق داشت و من به او حق می‌دهم اما اگر در سپاهان بازی می‌کردم، در ترکیب تیم ملی مقابل کره حضور داشتم.


حتما می‌خواهی بگویی کرانچار از بازی تو خوشش نمی‌آید. مگر کسی به جز کرانچار تو را به سپاهان آورد؟


نه. من از همه تیم‌ها پیشنهاد داشتم و یکی از تیم‌ها سپاهان بود و من با وجود پیشنهاداتم سپاهان را انتخاب کردم چون سپاهان تیم بزرگی است و صاحب چند دوره قهرمانی ایران است و شخصیت دارد و من به خاطر رحیمی، مدیرعامل باشگاه به این تیم آمدم ولی نمی‌دانستم در این تیم نیمکت‌نشین خواهم بود.


قبول کن مصدومیت تو هم در بازی نکردنت تاثیرگذار بود.


خب کرانچار در ابتدا نمی‌دانست مصدومیت من در چه حد است و اینکه زمان مصدومیت من طولانی شد و نتوانستم در اردوی آماده‌سازی حضور داشته باشم، باعث شد از ترکیب اصلی دور شوم. آقای کرانچار و مرزبان مرا می‌خواستند ولی نمی‌دانم چرا در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرم و با توجه به اینکه این مسئله در ملی‌پوش ماندن من تاثیرگذار است شاید نیم‌فصل تصمیم دیگری گرفتم.


گفته بودی از سپاهان جدا می‌شوی. مگر با سپاهان دو ساله قرارداد نداری؟


درست است اما با این شرایط نمی‌توانم بیش از این دوام بیاورم. کسی که خوب است باید بازی کند و کسی که ضعیف است باید تلاشش را دو برابر کند و احساس می‌کنم من می‌توانم بیش از این به تیمم کمک کنم.


گویا مدیرعامل باشگاه قبل از بازی با صبا با تو و زنیدپور و جمشیدیان صحبت کرده و شما را راضی کرده در تیم بمانید.


صحبت‌هایی شد. آقای رحیمی بزرگ من است و مثل پدرم می‌ماند و هر تصمیمی برای من بگیرد، همان را قبول می‌کنم و به آن احترام می‌گذارم.


یک سئوال دیگر. خودت فکر می‌کنی کرانچار بین تو و خلعتبری کدام را باید انتخاب کند؟


من در این کارها دخالت نمی‌کنم!به هر حال تمام تلاشم را می‌کنم و دیگر باید ببینیم نظر سرمربی چیست. من بیشتر به موفقیت تیم فکر می‌کنم و خوشحالم که این پاس گل را به امید دادم زیرا او از تیم ملی خط خورده بود و با به ثمر رساندن این گل خیلی خوشحال شد.


در مورد جدایی مرزبان هم بگو. می‌دانی چرا یک باره قطع همکاری کرد؟


باشگاه صلاح دیده که مرزبان از تیم برود و او هم خیلی برای ما زحمت کشیده اما صلاحدید مدیرعامل باشگاه بوده که او از تیم جدا شود و امیدوارم هرجا که هست، موفق باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها