کد خبر: ۸۷۵۴
زمان انتشار: ۱۷:۱۷     ۱۱ بهمن ۱۳۸۹
دو هواپیمای رژیم‌صهیونیستی ساعاتی پیش تجهیزات نظامی مورد نیاز برای سرکوب معترضان مصری را به قاهره منتقل کردند. همزمان یک مقام رژیم‌صهیونیستی نیز بر استفاده رژیم مبارک از اسلحه تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران به نقل از تلویزیون الجزیره، دو هواپیمای رژیم‌صهیونیستی که حامل تجهیزات نظامی به منظور سرکوب اعتراضات خیابانی هستند، امروز دوشنبه، در قاهره به زمین نشستند.

این گزارش می‌افزاید: ظاهرا مصر از رژیم‌صهیونیستی خواسته بود تا به منظور سرکوب مردمی که در اعتراض به حکومت حسنی مبارک به خیابان‌ها ریخته‌اند، تجهیزات نظامی و گاز اشک‌آور به این کشور ارسال کند.

در همین حال یکی از وزرای کابینه رژیم‌صهیونیستی که نخواست نامش فاش شود نیز در مصاحبه با روزنامه رسانه‌های این رژیم گفت: رئیس‌جمهور مصر از پشتوانه قوی نظامی ما برخوردار شده تا بحران را فرو نشاند.
این مقام صهیونیستی همچنین تاکید کرد که مصر برای سرکوب مردم در خیابان‌ها بایدبه زور اسلحه متوسل شود.


مبارک خود یکی از نزدیکترین افراد به اسرائیل بوده و موقعیت استراتژیک و مهم مصر در نظر رژیم صهیونیستی نیز باعث شده است تا تل‌آویو همواره به قاهره به عنوان تأمین کننده بخشی از امنیت و ثبات داخلی خود بنگرد.‌
حمایت‌های مصر از اسرائیل در تأمین منابع آبی، گاز و منابع طبیعی این رژیم همواره از مسلمات سیاست خارجی قاهره در دهه‌های گذشته بوده است. مبارک همچنین از ناحیه جغرافیایی، انسانی، لوجستیکی و اطلاعاتی هرگز همکاری‌ و کمک خود را از رژیم اشغالگر قدس و آمریکا دریغ نکرده و در عوض به کمک آنها برای ادامه حکومت نامشروع خود در این کشور نیاز مبرم داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها