کد خبر: ۸۷۴۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۳۰ مهر ۱۳۹۱
ظاهرا اولادی با این گل مهم تلخی‌های فوتبالی سابقش را کاملا فراموش کرده بود و تکرار این شادی منحصر به فرد می‌تواند به منزله بازگشت او به ترکیب باشد
مهرداد اولادی Mehrdad Oladi

سایت گل- مصدومیت هفته گذشته مهرداد اولادی می‌توانست بسیاری از آنهایی که به اوج گرفتن دوباره او در ملوان دل خوش کرده بودند را نا‌امید کند اما مهرداد خیلی زود به تمرین برگشت و بعد از تعطیلات دو هفته‌ای لیگ به ترکیب اصلی هم رسید.

اولادی در دیدار با سایپا نمایش جالبی ارائه کرد و با به ثمر رساندن گل سه امتیازی تیمش آن هم در شرایطی که بازی گره خورده بود و خط دفاع سایپا به هيچ شكلي کوتاه نمی‌آمد کار مهمی انجام داد تا بازگشت خود را اینچنین اعلام کند.

اولادی بعد از فصل وحشتناکی که در پرسپولیس پشت سر گذاشته بود در بازگشت به ملوان دنبال خاطرات خوش گذشته می‌گشت و حالا با دومین گلی که برای این تیم به ثمر رساند ثابت کرد می‌تواند‌‌ همان مهاجم موفق گذشته باشد.

اما اتفاق مهم جایی رقم خورد که او بعد از گلی که با سماجت و فرصت طلبی‌اش به ثمر رساند شادی گل مخصوص به خود که‌‌ همان پشتک واروی همیشگی است را تکرار کرد در حالی که پیش‌تر گفته بود دیگر قصد ندارد پشتک بزند.

ظاهرا اولادی با این گل مهم تلخی‌های فوتبالی سابقش را کاملا فراموش کرده بود و تکرار این شادی منحصر به فرد می‌تواند به منزله بازگشت او به ترکیب  باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها