کد خبر: ۸۷۱۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۹ مهر ۱۳۹۱
در پی انفجار خونین تروریستی که منجر به کشته شدن رئیس اداره اطلاعات امنیت داخلی و تعداد دیگری از شهروندان لبنانی شد، بیروت شب پرالتهابی را پشت سر گذاشت.

به گزارش فارس، بیروت در شام انفجار خونین تروریستی در این کشور که به کشته شدن وسام الحسن رئیس اداره اطلاعات امنیت داخلی این کشور و ۱۰ تن دیگر از لبنانی ها منجر شد، شب پرالتهابی را پشت سر گذاشت.

السفیر گزارش داد که در این میان تعدادی از جوانان لبنانی که البته عمدتا چهره های خود را مخفی می کردند و اجازه تصویربرداری از تحرکات خود را نیز نمی دادند، در میدان های اصلی این شهر و شهرهای دیگر گردهم آمده بودند و با آتش زدن لاستیک ها و بستن راهها خشم خود را از این ترور ابراز می کردند.

این جوانان برخی مسیرهای ارتباطی در بیروت و شهرهای دیگر لبنان را نیز مسدود کردند و حالتی از ناامنی و هرج و مرج را در تمام طول شب ایجاد کردند، در این میان در مسیر فرودگاه گاهی اوقات خودروهای دیده می شدند که به سرعت عازم فرودگاه بودند اما برخی دیگر که در دام این جوانان می افتادند با عواقبی نظیر شکسته شدن شیشه‌ها و خسارت های دیگر مواجه بودند.

در برخی از نقاط این درگیری ها نیروهای امنیتی به مدت یک ساعت یا بیشتر حضوری در محل ناآرامی ها نداشتند، توجیه آنها نیز این بوده که به علت خشم مردم قادر به نزدیک شدن بیشتر به محل های درگیری‌ها نیستند، چرا که ممکن است خشم مردم بیشتر شود.

السفیر می افزاید که برخی از این افراد که عموما اجازه شناسایی شدنشان را نمی دادند، در حالی به بهانه خشم از ترور وسام الحسن در بیروت تجمع کرده بودند که لبخند‌های آنان نشانی از غم در چهره شان نداشت.

در زیر پل الکولا داد و فریادها به درگیری ها و تعدی به مردم و نیروهای ارتش تبدیل شد، در مکان های دیگر بیروت نظیر عائشة بکار، فردان ، کورنیش المزرعه و البربیر نیز برخی راه ها به دست همین عوامل معترض و عصبانی بسته شده و صدای گاه و بی گاه شلیک گلوله نیز از گوشه و کنار شهر به هوا بر می‌خاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها