کد خبر: ۸۷۰۰۱
زمان انتشار: ۱۶:۰۳     ۲۸ مهر ۱۳۹۱
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فعالیتهای انتخاباتی نباید به گونه‌ای باشد که باعث از دست رفتن موقعیت و یا تضعیف دولت شود.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین آقا تهرانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فعالیتهای انتخاباتی رسما با شروع تبلیغات آغاز می‌شود اما چیزی که نباید از آن غفلت کرد این است که وقتی این فعالیتها آغاز می‌شود و دولت هم مشغول کار است باعث نشود دولت در کار خود شل شود چرا که نمی‌خواهیم کارهای کشور روی زمین بماند.
 
وی افزود: مخصوصا در شرایط فعلی با مشکلات موجود و فشاری که از بیرون روی کشور ما وجود دارد وقتی بخواهیم فضای انتخابات را راه بیاندازیم نباید موقعیت دولت از دست برود یا تضعیف شود لذا مقام معظم رهبری هم همچون امام خمینی(ره) معتقدند که فعالیتها نباید زودرس باشند.
 
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرهیز از فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی تصریح کرد: هر فعالیتی در زمان مناسب خود باید صورت گیرد. همچون میوه‌ای که اگر زودتر از درخت کنده شود آنچنان مطلوب نیست باید به موقع از آن استفاده شود.
 
دبیرکل جبهه پایداری در پایان خاطرنشان کرد: احزاب و جریانات اول باید روی کلیات مربوط به انتخابات تمرکز کنند چراکه در حال حاضر نمی‌توان مصادیق را تعیین کرد بلکه باید این فعالیتها به صورت آرام آرام پیش برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها