کد خبر: ۸۶۸۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۷ مهر ۱۳۹۱
منصور حقیقت پور در گفتگو با فارس با اشاره به تأکید رئیس مجلس برای تعیین اولویت های کاری کمیسیون ها و تعیین ضرب‌الاجل برای آنها گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اولویت های کاری خود را در بحث بررسی، قانونگذاری و نظارت مشخص کرده و این اولویت ها در سه حوزه امنیت ملی، سیاست خارجی و مسائل دفاعی است.

وی افزود:به عنوان نمونه اولویتهای اولیه در نظر گرفته شده برای برنامه کاری کمیسیون عبارتند از: تصویب قوانین مورد نیاز برای شورای عالی امنیت ملی، قانون جامع بسیج، قوانین مورد نیاز در حوزه سیاست خارجی، قانون هماهنگی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و تصویب قانون در حوزه پدافند غیر‌عامل.

نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: علاوه بر تعیین اولویتهای کاری خود در چهار سال آینده و تحویل آن به هیأت رئیسه مجلس اعضای کمیسیون امنیت ملی در حال تهیه و تدوین نقشه راهی هستند که نه تنها در چهار سال آینده بلکه در دوره‌های بعدی مجلس نیز قابل قابلیت اجرایی خواهد داشت.

نماینده مردم اردبیل در خانه ملت گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس اولویت های کاری خود در چهار سال آینده را در سه حوزه امنیت ملی، سیاست خارجی و مسائل دفاعی مشخص کرده و اولین اولویت کاری این کمیسیون تصویب قوانین مورد نیاز برای شورای عالی امنیت ملی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها