کد خبر: ۸۶۸۲۱
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۲۶ مهر ۱۳۹۱
يک منبع پليس رژيم صهيونيستي اعلام کرد مبارزان فلسطيني در نوار غزه يک راکت به جنوب فلسطين اشغالي شليک کردند که اين راکت در منطقه اي غير مسکوني در نزديکي مرز اصابت کرد.
 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ رژيم صهيونيستي اعلام کرد بر اثر اصابت اين راکت هيچ فردي زخمي نشده و هيچ خسارتي نيز وارد نشده است.

روز يکشنبه نيز به تلافي حملات هوايي رژيم صهيونيستي به دو فلسطيني در جنوب شهر رفح که باعث کشته شدن يکي از آنان و زخمي شدن ديگري شد، پنج راکت از نوار غزه به جنوب فلسطين اشغالي شليک شد.  در حملات هوايي رژيم صهيونيستي به شهر رفح، هشت فلسطيني زخمي شدند که در ميان آنها پنج کودک به چشم مي خورد.

اين حملات واکنش جنبش مقاومت اسلامي حماس و جنبش جهاد اسلامي را بر انگيخت و  در تلافي اين حملات، تعدادي راکت به فلسطين اشغالي شليک شد.مبارزان حماس در حمله قبلي خود در ماه ژوئن بيش از يکصد و پنجاه راکت به فلسطين اشغالي شليک کردند که بر اثر آن پنج صهيونيست زخمي شدند.

به گفته ارتش اسرائيل، از زمان شروع درگيري ها از سال دو هزار و دوازده ميلادي تاکنون، مبارزان فلسطيني در غزه بيش از پانصد و پنج راکت به جنوب فلسطين اشغالي شليک کرده اند که تنها چهل و پنج راکت در طي اين ماه شليک شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها